Freitag, 31. Oktober 2014

Kad ti kola krenu nizbrdo…


 
Poslije prespavane noći u podrumu, evo da Vam se javim da sam živ i zdrav....Odma’ da napomenem da ja nisam kriv što sam proveo noć u podrumu, kriv je moj mačak kome je prije bilo ime "Tom" a ja ga zovem nekad Šaćire....nekad Zdena.....Sve zavisi od njegovog ponašanja, kojim imenom ga zovem, kada je fin i umiljat ja ga zovem: Šaćire!... i on dođe, kada je zločast ja se dreknem: Zdena!... i on pobjegne....Dosta o mačku, da pređem na moje spavanje u podrumu i ženske gaćice......
...Prije nego što sam ja tog mačka usvojio on je bio ljubimac jedne javne kuće, noćnog bara koji se nalazi u mom komšiluku. Bar se zatvorio zbog lošeg poslovanja, jedini stalni gost bio je Salko....Nakon zatvaranja tog noćnog bara ja sam usvojio mačka i on se već navikao na mene....Mačak ima jednu jako lošu osobinu, on voli da luta po komšiluku, traži mačke i kad pronađe neku, onda od njene gazdarice ukrade gaćice, ili grudnjak, prenese to sve kao trofej i negdje to sakrije.....Sve bi to dobro bilo da nije juče moja draga ženica slučajno pogledala pod moj sic u autu i pronašla dvoje gaćice i jedan grudnjak, normalno, odma’ je napala meine, misleći da sam ja to tu ostavio.....Jedva sam je nekako ubjedio da su to gaćice koje onaj baksuzni Zdena sakuplja po komšiluku....I nekako sam je ubjedio....Ali ima ona stara: Kad ti kola krenu nizbrdo.....Moja ženica je otišla da usiše spavaću sobu i tu je pod krevetom našla jos troje ženske gaćice koje ne pripadaju njoj......Znao sam šta mi se piše: Po kazni, mjesec dana u podrum i ja i moj mačak "Zdena", koji me u sve ovo uvalio, a žena neće da mi vjeruje.....Jutros se moj mačak privukao meni i prede li prede umiljato, samo onako kako to "Šaćir" zna, kad zapiše na teku.....Mačak "Šaćir" me gleda svojim nedužnim okicama i samo što ne kaže: Sam si kriv moj Salihaga...

 

(sa stranice: Mostarski liskaluci/Salko/facebook)

 

 

PS. Naravno, raja su krenula u spasavanje Salihage…

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen