Dienstag, 10. Dezember 2019

Uz ljubav navijača, pravac Evropa



Neka se o ovome progovorilo i glasno. Zašto ne!

Ovakvu ljubav prema klubu nigdje nisam vidio, uz kvalitetan rad možemo do evropskih takmičenja

(tekst koji slijedi objavljen je na portalu sporske.ba, dana 9. decembra, autor Semir Tikveša)

U razgovoru za Sportske.ba trener Veleža Feđa Dudić govorio o prethodnoj polusezoni, o rezultatima kluba, a akcenat je najviše bačen na posljednju utakmicu jesenjeg dijela prvenstva protiv Željezničara u kojoj je Velež slavio sa 0:2.
Pričao je o igračkom kadru, upravi kluba, infrastrukturalnim radovima, o historiji kluba, te najvažnije od svega planovima za budućnost.

Interviju sa Feđom Dudićem vam prenosimo u cjelosti:
– Koliko znači pobjeda protiv željezničara i radnika u zadnja dva kola:
”Ove pobjede su velika stimulacija za nastavak dalje.  Svaka čast ekipi na odlično odrađenom poslu. Pogotovo sam sretan nakon ove pobjede protiv Željezničara, jer sam se šokirao kad sam vidio koliko godina Velež nije slavio na Grbavici, to nam je dalo dodatni motiv, te još veće zadovoljstvo nakon pobjede.”
– Javnost vas je okarakterisala kao najboljeg trenera jesenjeg dijela prvenstva, vaš komentar:
”Ne želim sebe da hvalim, ali naravno da pohvalu ne odbijam. Drago mi je kada čujem da se moj pošteni rad i trud cijeni. Došao sam u veoma teškoj situaciji, klub je bio u zaostatku, ali opet kažem, dizanje kluba nije samo moja zasluga, već cijelog tima zajedno sa stručnim štabom i navijačima”
– Kako ste zadovoljni Veležom kao klubom što se tiče uprave, igrača, infrastrukture, te historije kluba:
”Ovo je zaista nevjerovatno. Nigdje nisam vidio da se jedan klub voli kao što je to slučaj Veleža i Mostara. Ovdje svaki čovjek živi za Velež, ovo nisu obične floskule, ovo je zaista tako. Što se tiče uprave kluba, zaista sa njima imam odličan odnos. Sportski direktor Veleža Džemil Šoše i ja se svakodnevno čujemo, te je uvijek dostupan za mene i igrače. Nevjerovatno je koliko uprava toliko dobrog radi za ovaj klub. Kada su radovi u toku na stadionu, predsjednik Šemsudin Hasić i direktor Džemil Šoše su prvi u redu za radnu akciju. Navijači također dolaze i volontiraju. Ovoliku ljubav prema klubu nigdje nisam vidio.”
– Što se tiče igračkog kadra i mogućih pojačanja Dudić je rekao:
”Ovim momcima sam zaista prezadovoljan. Izvukli su sezonu najbolje što su mogli, te je svaki pojedinac dao svoj doprinos. Naravno da ćemo pokušati ojačati igrački kadar sa nekoliko kvalitetnih igrača. Najviše volim igrače od 20-25 godina. Sa njima se može puno lakše raditi, te imaju prostora za napredak. Uz nekoliko takvih, i nekoliko iskusnijih igrača, mi možemo biti konkurentni.”
– Koliko Velež može u budućnosti, kakve su ambicije kluba za ovu i narednih nekoliko sezona:
”Ove sezone smo imali jasan plan, a to je bio opstanak u ligi. Mislim da smo veoma blizu realizacije tog plana. Što se tiče budućih sezona, ne bi da stavljam nikakav pritisak na ekipu, ali uz kvalitetan rad uopšte ne sumnjam da se kroz dvije tri godine možemo izboriti za jedno od mjesta koje vodi u evropska takmičenja.”
(Semir Tikveša/Sportske.ba)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen