Sonntag, 8. Dezember 2019

Joshua vratio naslove svjetskog prvaka u boksu






Britanski bokser Anthony Joshua vratio je naslov svjetskog prvaka u teškoj kategoriji po verzijama IBF, WBO, WBA i IBO detronizavši u Saudijskoj Arabiji prvaka Amerikanca Andyja Ruiza na bodove, jednoglasnom odlukom sudija.
Ruiz je u junu ove godine u New Yorku nanio jedini poraz Joshui i napravio jednu od najvećih senzacija u istoriji boksa. Ali, revanš nije ponudio spektakl poput tog meča, koji je obilovao preokretima, već je u Rijadu dvoboj otišao do maksimalnih 12 rundi.
Joshua je tokom cijele borbe imao kontrolu, skupljajući bodove kod sudija i držeći na distanci Ruiza, koji je ozbiljnije zaprijetio Britancu samo u osmoj rundi. Sva trojica sudija su uvjerljivom razlikom u bodovima ocijenili da je Joshua bio bolji.
Joshui je to 23. pobjeda u 24. meču karijere, a Ruiz je ubilježio drugi poraz u svojoj 35. profesionalnoj borbi.
(Fena)
(NovaSloboda.ba)



Wilder kritikovao taktiku Joshue: Možda svijet želi vidjeti ovo sranje u stilu Klička

WBC-ov teškaški prvak Deontay Wilder kritikovao je taktiku Anthonyja Joshue, koji je sinoć sigurno vratio WBA, WBO, IBF i IBO pojase teškaškog prvaka svijeta u glavnoj borbi večeri spektakla u Saudijskoj Arabiji protiv Andy Ruiza.
"Napravio je što je morao kako bi pobijedio. Trčao je po ringu cijelu borbu. Imao je Klička u kampu u pripremi za borbu i bio je poput Klička. To je sve što je napravio. Čovječe, želiš izdominirati protivnike. Možda sam previše žestok za ovu eru, možda svijet želi vidjeti lijepo sra*e, ali moj mentalitet je drugačiji nego kod ostalih boraca. Kada razmišljam o sebi kao prvaku, želim ući u ring i rasturiti protivnika. Neću ući u ring, nakon što sam izgubio od istog lika, kako bih plesao, hvatao ga, koristio direkt i onda ga još malo držao. Ući ću i pokazati svijetu da sam najbolji i da mi niko nije ni blizu, pogotovo kada znamo u kakvom smo vremenu u teškaškoj diviziji. Vrijeme je za dokazati ko je najbolji", rekao je Wilder za The Athletic.
(klix)


Ruiz nakon poraza: Imao sam previše kilograma, želim treću borbu

Meksički borac Andy Ruiz (30) poražen je sinoć od Britanca Anthonyja Joshue u najvećoj borbi godine, zbog čega je izgubio WBA, IBF, WBO i IBO titule.
Joshua je do trijumfa došao jednoglasnom odlukom sudija nakon 12 rundi borbe te se tako osvetio Ruizu za poraz od prije šest mjeseci.
"Želim treću borbu", uzviknuo je Ruiz svoje prve riječi nakon borbe uzevši Joshui mikrofon iz ruku na što je dobio pozitivan odgovor Britanca.

Podsjetimo, Ruiz je junu ove godine u New Yorku nanio jedini poraz Joshui i napravio jednu od najvećih senzacija u historiji boksa, ali sinoć nije bio ni blizu tog izdanja.
(klix)


Joshua nakon povratka na bokserski tron: Bismillah i hvala Bogu

"Hvala Bogu i Bismillah. Vjerovao sam treneru koji mi je od početka tvrdio da ja ovo mogu dobiti, ali da moram biti spreman umrijeti ako treba. Ovo je bio pravi boks. Ja sam tip za kojeg ste navikli da nokautira protivnike. Prošli put sam shvatio neke stvari. Ugrozio sam protivnika, a onda sam dozvolio da se on vrati i to napravi meni. I svaka mu čast na tome. Dao sam sebi zadatak da se vratim bolji. Svaka čast Andyju i njegovoj porodici, jako ih poštujem. Fantastičan je bokser. Pokazao sam šta je slatka nauka ovog sporta. To je pogoditi, a ne biti pogođen", rekao je Joshua.
(klix)


Poseban plan s ringom nakon ovog meča

Najveću ulogu u dovođenju bokserskog spektakla u Saudijsku Arabiju, gdje je glavna borba bila ona između Anthonyja Joshue i Andy Ruiza Jr., imao je princ Mohammad bin Salman, koji je donio odluku i gdje će završiti ring u kojem će se održavati borbe.
Naime, princ Bin Salman je odlučio kompletan ring ostaviti u svom vlasništvu pa će tako ovo biti jedan od najbizarnijih suvenira u svijetu sporta.
Princ je platio ogromnu svotu novca za organizaciju ovog događaja, a najavio je da će u budućnosti ugostiti i brojne druge sportske manifestacije.
(klix)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen