Umjetnost je iscrpljujuća. Za
umjetnike svakako, ali i za čitavu scenu, kao što je bilo prve
sedmice decembra u Majamiju.
Tada se otvaraju jedan za drugim,
eventi na plaži, u hotelima, na sajmovima. Svake godine ima ih sve
više. Art Basel Miami Beach rezervisao je drugi sprat u Kongresnom
centru samo za ogromne video instalacije; porodica Rubell otvarila
svoj novi muzej u Radničkom kvartu Allapattah; Milijunar Jorge Pérez
iza ugla poziva da se pridružite njegovom novom umjetničkom centru
"El Espacio Twenty Three". U umjetničkoj četvrti Wynwood
slavi se desetogodišnjica postojanja
murala, a kolekcionar Martin Margulies
slavi 30. godišnjicu svog "Warenhouse". Stotine galerija
žele privući potencijalne kupce. Luksuzni turisti troše mnogo
novca u predgrađima Miami Beacha.
Pri tome je središnji Hotspot u
opasnosti: nijedan grad u SAD-u nije više ugrožen klimatskim
promjenama, uraganima i poplavama, a nivo mora raste stalno. Ali
svijet umjetnosti i dalje nesmetano ostaje ovdje. Prije svega na
Instagramu. Sve više umjetnika otkriva ovaj medij kao virtualnu
galeriju. Muzeji organiziraju takozvane Insta-šetnje, a velike
galerije poput Gagosiana čak nude njihovim 1,2 miliona sljedbenika
kupovinu na svom profilu. Društvena mreža djeluje kao odraz
društva, važno je sredstvo komunikacije i pojačavač trendova i
političkog opredjeljenja. I naravno vrhunski influenceri, poput
njemice Caro Daur ne mogu propustiti ovaj spektakl u SAD. Predobre su
kulise, velika prisutnost slavnih i naravno, zabava u Miamiju.
Umetnost je tu da pozira i da se postavlja. Ovakvu vrstu influencera
umjetnosti, svakako vrijedi upoznati.
Jedna od takvih ideja je spomenik,
memorijal na Miami Beachu: Leandro Erlich je kolonu automobila
potopio u pijesak.
Njegov „Order of Importance“, "Red
važnosti" upućuje na klimatske promjene i prijeteće poplave.
Umjetnik, rodom iz Argentine, postao je
poznat širom svijeta po svojim instalacijama.
(focus)
(NovaSloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen