Samstag, 19. Oktober 2019

Mostarska baklava osvojila prvo mjesto na internacionalnoj Baklavijadi u Beogradu


Milena nam se javila sa lijepom vijesti da je njena baklava osvojila prvo mjesto na internacionalnoj Baklavijadi u Beogradu.

iz štampe:

Prva „Baklavijada” u Beogradu održaće se 18. oktobra u 16 sati u Njegoševoj ulici 77 na opštini Vračar, saopšteno je iz Gradske opštine Vračar.

Na ovom takmičenju, koje se organizuje u okviru projekta „Beograd – grad za sve”, predstaviće se takmičari iz Srbije, Maroka, Tunisa, Palestine, Turske, Sirije, Libana.
Biraće se najbolje, najmodernije, najneobičnije i najukusnije baklave.
(radiolaguna.rs)


Žiri na slatkim mukama: Ovo je najbolja baklava u Beogradu

Majstori pravljenja baklave okupili su se u nadmetanju za najbolju baklavu. Ne znamo koju vi preferirate, mi smo probali baklavu sa mlekom, urmama, pistaćima, čokoladom... Pobedu na vračarskoj "Baklavijadi" je odnela Mostarska baklava.
(mondo)

ostale slike na:


sa vibera:



od raje, Maturanata EMŠC iz 1969. godine:

Milenina Mostarska baklava osvojila prvo mjesto na internacionalnoj Baklavijadi u Beogradu

Milena nam se javila sa lijepom vijesti da je njena baklava osvojila prvo mjesto na internacionalnoj Baklavijadi u Beogradu.

Pola sjeckanih, pola mljevenih, hvala na čestitkama, samo da znate pod imenom"Mostarska baklava"zbog čega sam baš ponosna.

Poklon je medalja i garnitura šerpi Metalac, ali najveći poklon je" "ponosimo se tobom, nano", verujte mi.

Iskrene čestitke. Budi ponosna na sebe na svoju baklavu. Budi ponosna na grad gdje si rođena i formirana kao osoba. Ja se ponosim jer sam tvoja generacija i svih ostalih iz a i b razreda 1969.

Draga moja Milena,ponosna sam na tebe, nek taj svijet tamo vidi šta je Mostarka i mostarska kuhinja, najvažnije ,da si na ponos svojim unucima, srdačno razrednica (Dženana)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen