Samstag, 30. November 2013

Generacijo moja ...


 
 
Sjedila sam u čekaonici kod zubara i primijetila diplomu zubara, čije ime i prezime mi je bilo jako poznato. Tako se zvao jedan ljepotan koji je nekad davno išao u moj razred i ja sam bila potajice zaljubljena u njega.

 

Međutim, čovjek koji je ušao u ordinaciju nije bio on, već neki ćelavi i sijedi djedica, izboranog lica, s debelim naočalima.

 

Ipak, kad sam sjela na stolicu, nisam mogla izdržati i upitala sam ga: "Da li ste Vi išli u II. gimnaziju?"

 

Rekao je: "Da, maturirao sam 1973. godine. Otkuda znate?"

 

"Pa bili ste u mom razredu!" odgovorila sam ushićeno.

 

I ONDA JE TAJ ODVRATNI, SIJEDI, ĆORAVI, IZBORANI PEDERČINA REKAO:

 

"A što ste predavali?"

 

(sa fb)



 

  muzička ilustracija: grupa WHO sa  My Generation...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen