Samstag, 18. Juni 2016

Prije pedeset godina: Crvena Zvezda – Velež 2:6 (1:3)


FK Velež 1966.


Nusret Ćerkić

18.06.1966. godine FK Velež je ostvario jednu od svojih najvećih pobjeda u svojoj dugoj i bogatoj historiji. U Beogradu, na Marakani, nadigrana je velika Crvena zvezda rezultatom 6:2.
Jedan od strijelaca na toj utakmici bio je i Nusret Čerkić, za raju Dajdža.
U jednom razgovoru za medije, rado se sjetio te utakmice, i jedne zanimljive anegdote :
„Sjećam se, pobijedili smo te godine Zvezdu na “Marakani” sa 6:2. Niko ih nikada nije tako smlatio, a ja sam bio strijelac gola.
Došla ekipa iz Genta da uzme Stipića iz Zvezde, a kad su vidjeli mene, rekli su: “Zaboravi Stipića, hoćemo Čerkića“.
Transfer mi je tada bio 10.000 dolara, a od toga je skoro 2.000 trebalo ići Veležu. Zovnem suprugu Slobodanku i kažem joj: “Prodaj auto, plati Veležu”, i tako je i bilo.
Po povratku iz Belgije, još malo sam igrao u Veležu, a 1969. sam se oprostio od igranja“, rekao je Nusret Čerkić Dajdža.
30. kolo , 18. 06. 1966.
Beograd, Marakana
CRVENA ZVEZDA - VELEŽ 2:6 (1:3)
Strijelci : Šestić 7. min, 25. min ( P ), i 56. min, Mujić 32. min, Čerkić 67. min, i M. Glavović 73 minuta za Velež - Ostojić 10. min i Džajić 89. minuta za Crvenu zvezdu.
CRVENA ZVEZDA: Krivokuća, Klenkovski, Bekić, Melić, Čop, Škrbić, Aleksić, Ostojić, Milošević, Kostić, Džajić.
VELEŽ: E. Dugalić, S. Primorac, Račić, Z. Selimotić, Benco, Džidić, Čerkić, M. Glavović, Mujić, Šestić, Oručević.

(FK Velež Mostar)

fotografije: arhiva, Enes Vukotić, FK Velež

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen