Montag, 19. Oktober 2020

Sanjin Memić osvojio Everesting!

 





Rano jutros, dok su pijetlovi najavljivali novi dan, Sanjin Memić postao je prvi Mostarac koji je biciklom, uz odabrani uspon na Forticu, odvezao nadmorsku visinu veću od 8.848 metara, nazvanu Everesting.

Sanjin je krenuo sa svojim biciklom u osvajanje Everestinga 17.oktobra oko 3 sata ujutro, da bi svoj cilj ostvario narednog dana u 5,30 sati. Neprekidno je vozio uspon na Forticu 19 sati, te dostigao nadmorsku visinu 8.858 metara i prešao 234 kilometra, Njegovo cjelokupno vrijeme na stazi sa odmaranjem bilo je 26 sati. Napominjemo da se samo uspon računao u osvajanje Everestinga.

Iako su noći i jutra bile hladne, to nije smetalo Sanjinu da ostvari svoj cilj.

“Sanjinov uspon ide po planu, osjeća se dobro i nastavlja dalje. Zasigurno je da je izazvao veliku pažnju i da je velik broj biciklista iz Mostara izašao na Forticu da ga podrži.,Idemo dalje”, kazao nam je Toni Zorić iz Biciklističkog kluba Mostar nakon što su ostala još tri uspona na Forticu.

“Presretan sam što sam ostvario svoj cilj i postao prvi Mostarac koji je osvojio Everesting. Želim da se zahvalim na podršci Biciklističkom klubu Mostar, Ciklo centru, te mojim kolegama iz Biciklističkog kluba koji su svo vrijeme bili uz mene, serviserima koji su brinuli za ispravnost bicikla. Posebnu zahvalnost upućujem internet portalu NovaSloboda.ba, koji me cijelo vrijeme medijski pratio”, rekao nam je umorni, ali presretni Sanjin Memić.

Emir Krpo

(NovaSloboda.ba)





Sanjin je uspio!

Popeo se na mostarski Mount Everest Everesting je u svijetu do sada izvelo tek 3707 ljudi, a kod nas bi ih se dalo izbrojiti na prste (dvije) ruke.

Sanjin Memić je, u ponedjeljak rano ujutro, završio avanturu života. Odradio je Everesting za 26:04:21h i odrađenih 224.33km. Za one koji ne znaju, Everesting je to vožnja biciklom uzbrdo, bilo gdje u svijetu, onoliko puta koliko je potrebno da se prijeđe 8848 metara, što je ekvivalent visine Mt Everesta.

Everesting je u svijetu do sada izvelo tek 3707 ljudi, a kod nas bi ih se dalo izbrojiti na prste (dvije) ruke. Sanjin je za rutu odabrao mostarsku Forticu i odradio je 17 uspona. "Moj prvi Everesting je uspješno završen, brutalni usponi i napori, pad koncentracije, ali sa ovakom podrškom sve je bilo mnogo lakše. Želim da pohvalim najbolju ekipu iz BK Mostar, sve svoje prijatelje i kolege, a ponajprije moje roditelje i obitelj koji su bili tu uz mene, bez njih ovo ne bi bilo. Svi smo pobjednici", komentirao je Sanjin Memić.

"Na prvih 5-6 uspona sam se osjećao super tu sam probijao led. Kako je zora krenula počela je da pristiže ekipa pa svaki uspon ide netko od podrške, već na 8 usponu počeli su grčevi bolovi u leđima tu sam počeo lagano da podsustajem. Na spustu ugledam ekipu od 15 vozača i razmišljam ovo bi me malo moglo fizički i psihički podići. Idemo na 2 nova kruga s ekipom sve se može. Kako je krenula noć noge su bile sve teže i teže i psihički se nisam bas dobro osjećao. Odlučio sam se za malo dužu pauzu od 15 minuta da nakupim nove svježine, kako bih izbjegao grčeve u posljednjim usponima. Još dva uspona i idemo kući, malo po malo dio po dio dođe i kraj i ovog "paklenog" izazova i Everest je osvojen", ispričao je je Sanjin. "Očekivao sam da uspon ide ispod 24h, ali loše vrijeme, vjetar sa niskim temperaturama dao je svoj prilog težini uspona, tako da sam se na nekoliko posljednjih uspona baš loše osjećao i prekoračio sam sat vremena više od planiranog. Nevjerojatno iskustvo za mene što sam se odlučio za ovako nešto. Cjeli moj tim je bio uz mene tijekom svih penjanja koji su mi pomagali kad sam, najviše podsustao. Emocije su velike to se ne može opisat. Sve u svemu nevjerovatan osjećaj hvala Vam za svaki metar podrške, volim vas sve!, dodao je.

Da bi Everesting bio i službeno završen, on mora biti objavljen na službenoj stranici Everestinga. Sanjin će sa kolegama iz kluba poslati svoj GPX zapis uspona, sa svim relevantnim podacima. Nakon što službenici provjere ispravnost uspona, Sanjinov izazov će biti i službeno objavljen u "Kuću Slavnih" na stranici Everesting.

https://everesting.cc/

(bljesak.info)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen