Sonntag, 26. Mai 2019

U crveno obojeno



Gledam jutro što se budi, boje crvene
Niz sokake sunce žuri, boje crvene.
Ko jedan idu ljudi, izlaze na ulice
U grlima jedna pjesma,
crvene im zastave
Grle se i pozdravljaju, dijele osmijehe
Crveno im srce tuče, svi do pobjede
I Neretva sad se čudi,
crvene joj obale
Zar tako vole ljudi,
vole svoje Rođene
S autima kruže gradom, boje crvene
I zrak je danas crven, sve ga udiše
Jer Mostar se crveni,
ljubavlju je obojen
Jer Mostar je u meni,
Veležom je ispunjen
Crvena je rijeka ljudi, ide uzvodno
I crveni kamen gura, gura uzbrdo
Ja danas idem gledat,
gledat moje Rođene
Jer danas igra Velež,
igra i pobjeđuje
Sad Mostar opet gori, gori crveno
Na noge sve se diglo, pjeva veselo
Ja danas idem gledat,
gledat moje Rođene
Jer danas igra Velež,
s nama sve pobjeđuje.

Željko Grubišić

(objavljeno na portalu mostarskirodjeni.ba dana 26. maja 2019)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen