Dienstag, 6. Oktober 2015

Zahvaljujući golovima Ibiševića, Berlin već mašta o Ligi šampiona!




Prelijepo vrijeme, 65 hiljada gledalaca, jedna super pobjeda i već čitav Berlin mašta o Ligi šampiona!
Nakon čiste pobjede nad Hamburgerom, Hertha iz Berlina zauzima 4. mjesto na tabeli Bundeslige. Davno, prije 15 godina, Hertha je posljednji put igrala utakmice u kraljevskoj klasi.
Trener Dardai se posebno raduje golovima Vedada Ibiševića, koji već po drugi put u dresu Herthe postiže „dopelpack”.
„Nije ni čudo, čovjek radi ko mašina”, kaže trener.
Njegovi golovi dozvoljavaju Berlinu da već sanja. Još za vrijeme utakmice iz desetina hiljada grla čula se pjesma „Mi volimo evropske kupove”.
A tome uspjehu doprinio je naš Vedad Ibišević, koga su u posrnulom Stuttgartu stavili u stranu. Dva gola protiv Hamburga postigao je za samo 119 sekundi. Prije toga, dva gola FC Kölnu. Četiri gola u pet utakmica.
„Rezultat je samo na prvi pogled visok, ali, i pored toga, bilo je gusto. Mi činimo sve najbolje. Moja igra ovisi o igri mojih suigrača. Kod lopti, kakve su bile kod 2:0 i 3:0 i ja špekulišem. Kalou ima zavidnu karijeru iza seba, a i meni pomaže vrlo mnogo”, kaže popualrni Vedo.
I obrnuto.
„Kod gola za 1:0, osjetio sam da će lopta biti dobra. Vidio sam kako se Djurou orjentiuše na Ibiševića. To je bilo dobro, dobio sam prostor za udarac.”, rekao je Kalou.
Trener tvrdi da je sretan što ima njih dvojicu u timu. Obojica profitiraju od toga.
„Dvojica naših igrača naprijed, iako već u godinama, igraju veoma dobro”, o njima govore saigrači.
„Kad znaš da naprijed imaš jednog takvog igrača, kao što je Ibišević, prije nego što ga odigraš loptu, moraš samo pogledati gdje se nalazi, kud se kreće, i lopta je već u golu””, kaže Cigerci, koji je pripremio gol za 3:0
I pored trenutne euforije, i igrači i trener Herhe BSC tvrde da moraju i dalje marljivo raditi i trenirati, a tek na kraju jesenje sezone pogledati gdje tačno stoje. A dotle, želimo im puno uspjeha.
I njima i Vedi.
Naravno nas raduje da je Vedo proradio tačno na vrijeme, kada je to potrebno i našim Zmajevima. Da li će to biti dovoljno? Za sedam dana, i mi i Zmajevi, znaćemo gdje smo?
(izvor:bild)
Priredio: Smail Špago
novasloboda.ba

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen