Mittwoch, 7. Oktober 2015

Jedan je klub, jedna je raja

raja nakon osvajanja Kupa 1986.

Kad se voli klub – Poslijednja želja, sahranili ga u trenerci FK Velež

Rodimo se ne nasom krivicom, djetinstvo provedemo tamo gdje su nam i roditelji. Uz raju smo, druzimo se, pazimo, rodi se i ljubav prema Klubu ... mladost dodje i prodje, jesen, zima, starost ... svasta nesto se promijeni ali ... ta ljubav ostaje, ma gdje bili.
I onda kad dodjemo, stazama zivota, do onoga zida, znaj da je tu i kraj ...
Umro je otac Nikole Jokisica Joke, bivseg fudbalera Veleza, umro je covjek koji je volio Velez.
Njegova posljednja zelja bila je da ga sahrane u trenerci FK VELEZ MOSTAR.
Joki nek je zdravo glava, izrazi iskrenog saucesca njemu i njegovoj familiji, njegovom ocu nek je pokoj dusi i nek pociva u miru.
Ovim pozivam Arman Zalihić da stupi u kontakt sa Stefan Bulić i ako je moguce a vjerujem da mora biti, da se obezbjedi jedna trenerka i sto hitnije spremi na adresu. Za troskove ne pitajte .... licno snosim.
JEDAN GRAD JEDAN KLUB ... sitnicama, koje su za nekoga velike, pokazimo i dokazimo da smo veliki KLUB !!!
Hvala svima ....
P.S.
Na slici Joka poslije datog gola Partizanu na stadionu JNA

(Denijal Beehram/facebook)

prepiska na facebooku nakon gornje objave:

Denijal Behram Uzgred receno ...sve je ragulisano ...i hvala svima
Arman Zalihić Trenerka predata. Nek mu je vjecni pokoj, Joki i familiji iskreno saucesce...
Stefan Bulić Hvala FKVELEZ u moje ime , Joki iskreno saučešće i njegovoj porodici , trenerku ujtru u 7 preuzima njegova sestra , ja sam prenio sve sto sam trebao... Odlazi na onaj svijet u crvenom to smo mi forzza do groba ...
Denijal Behram Jokin odgovor: " ... Hvala puno mom FKVELEZ , hvala mojim Mostarcima i Velezovcima , sve sto budem mogao da pomognem za moj klub i moj grad cu da pomognem ... Dirnuli ste me nemam sta da vam kazem osim veliki naklon i hvala vam , Bog vam dao srecu kao i vašim porodicama , a Velezu da se vrati na mjesto gdje pripada ... "
Denijal Behram Lijep gest FK Velez i v.d. direktora Arman Zalihić , lijepa akcija od Stefan Bulić ... a ja, ja sam tu za vas, samo za vas ...u Odboru.

Sve obavljeno u najkracem roku.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen