Sonntag, 22. Mai 2016

Ko rakiju večera, doručkuje vodu...


…kaže naša narodna poslovica. Neko vodu, neko rasol, a negdje u svijetu…sladoled za triježnjenje.

Južnokorejska kompanija lansirala je sladoled za triježnjenje nazvan Gyeondyo, što u prevodu znači „drži se“.
Stanovnici Južne Koreje najveći su potrošači alkohola u Aziji s 12,3 litara po glavi stanovnika i u toj se zemlji na liječenje mamurluka troši godišnje 126 miliona dolara na preparate od tableta do napitaka i kozmetičkih proizvoda. U južnokorejskim restoranima tradicionalno se nudi i juha za mamurne.
Sladoled ima okus na grejp i sadrži sok orijentalnog bonbon drva, koji je tradicionalni korejski lijek protiv mamurluka iz 17. vijeka.
Prema rezultatima istraživanja objavljenima 2012. godine u stručnom časopisu Journal of Neuroscience, ekstrakt bonbon drva smanjuje simptome intoksikacije kod štakora, prenosi Hina.
(novasloboda)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen