…kaže naša narodna
poslovica. Neko vodu, neko rasol, a negdje u svijetu…sladoled za triježnjenje.
Južnokorejska kompanija lansirala je sladoled za
triježnjenje nazvan Gyeondyo, što u prevodu znači „drži se“.
Stanovnici Južne Koreje najveći su potrošači alkohola u
Aziji s 12,3 litara po glavi stanovnika i u toj se zemlji na liječenje
mamurluka troši godišnje 126 miliona dolara na preparate od tableta do napitaka
i kozmetičkih proizvoda. U južnokorejskim restoranima tradicionalno se nudi i
juha za mamurne.
Sladoled ima okus na grejp i sadrži sok orijentalnog bonbon
drva, koji je tradicionalni korejski lijek protiv mamurluka iz 17. vijeka.
Prema rezultatima istraživanja objavljenima 2012. godine u
stručnom časopisu Journal of Neuroscience, ekstrakt bonbon drva
smanjuje simptome intoksikacije kod štakora, prenosi Hina.
(novasloboda)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen