Montag, 30. März 2020

Ljubav ne priznaje corona granice






Nijedna rampa ne može ih razdvojiti! Karsten Hansen (89) i Inga Rasmussen (85) par su već dvije godine - ona je Dankinja, on je Nijemac.
Ne prođe ni jedan dan, a da se ne vide. Trenutno je granica između Danske i Njemačke zatvorena zbog virusa Covid19.
A da se ne viđaju dok virus ne nestane? Nepojmljivo za oboje. Sada se svakodnevno susreću na granici u selu Aventoft.
Ona dolazi iz Gallehusa (Danska) automobilom, on dolazi iz Süderlüguma (Schleswig-Holstein) biciklom. Ona donese stolice i termos s kafom,
On termos sa vrelom vodom - i flašu "Geele Köm". To je jedna sjevernofrizijska vrsta rakije. Karsten je razrjeđuje vodom: "Obično ovu rakiju pijemo zajedno navečer, ali to je sada nemoguće." Nazdravljaju svojim šoljama. "Živjela ljubav", kaže Karsten.
Između udovca i udovice, čiji je muž bio mesar, sa kojim ima tri kćeri, zaiskrilo je prije dvije godine. "Zapravo sam bio pošao na sastanak sa jednom drugom damom", kaže Hansen. "Ali u supermarketu sam susreo Ingu, ona se odmakla, a ja sam pitao zbog čega? Odmah mi se svidjela, uzeo sam je za ruku i pružio joj buket cvijeća, koji sam zapravo ponio za onaj drugi sastanak. Kao zahvalnost, poljubila me u obraz."
Otada su nerazdvojni. Nemaju problema s komunikacijom. On tečno govori danski, a ona njemački.
"Potpuno sam zaljubljen, ne dopuštam da mi je oduzme Corona", kaže Hansen. Njegova partnerka tvrdi da su njih dvoje samo prijetelji i da nisu ljubavnici, idodaje: "Radujem se danu kada ćemo se napokon opet moći držati za ruke."
Do tada se svakodnevno susreću na granici - i prave planove za vrijeme nakon Corone.

Zahvaljujući gradonačelniku Tondera Henriku Frandsenu, njih dvoje su sada postali medijske zvijezde. On je ovaj par je susreo tokom njegove biciklističke ture. Na Facebooku je objavio fotografiju i pokrenuo pravu oluju oduševljenja.
Dan nakon objave, već je 1.100 korisnika facebooka dalo svoje lajkove, 56 ih je komentarisalo, a 518 ih je podijelilo prilog. Frandsen kaže da je ovo jedna predivna priča iz mračnog perioda Corone, dokaz zajedništva i pronalaženja mogućnosti za zajednički život, uprkos zabrani kontakata. Čak ni kod Ingine tri kćeri telefon nije bio miran, jer su mnogi vidjeli post na facebooku.
Za fototermin na graničnom prelazu stigli su mnogi novinari, fotografi i TV stanice.
(bild)
(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen