Mittwoch, 4. Dezember 2013

Vitamin P, kao PRIJATELJ


(sa Mostarski Behar)

 

Kazu da je manje od jedne cetvrtine Amerikanaca u stanju navesti ime jednog svog prijatelja.  I to se zove progress. I novi poredak.

 

 Autor: Ladislav Kaluža

 

Često razmišljam o svojim prijateljima.
Imam ih dosta, različitih smo karaktera, a ipak se međusobno uspijemo složiti i što je najvažnije dogovoriti oko različitih stvari...
Zaključujem da je tajna u tome što svaki od njih "izvuče" za sebe odgovarajući dio.
S nekima sam uljudan. S nekima se šalim. S drugima pričam o ozbiljnim stvarima.
S nekim drugima se puno smijem. S nekima popijem piće i slušam o problemima.
Neki mi prenose svoja iskustva i savjetuju me.
Moji prijatelji su djelići velikog mozaika koji ću kad ga završim nazvati "Blago prijateljstva". Oni su ti koji me u nekim momentima poznaju bolje čak i od mene samog; koji su uz mene i u dobrim i u lošim danima.
Liječnici kažu da su prijatelji važni za zdravlje.  Dr Oz ih zove Vitaminprijateljstva - P- i smatra da je korist od prijatelja bitna za zdravlje, a statistički je utvrđeno da ljudi koji imaju čvrste društvene veze imaju manji rizik od depresije i moždanog udara.
Ako stalno uživate u vitaminu P, možete djelovati i do 30 g . mlađe od svojih vršnjaka.
Dokazano je da toplina prijateljstva smanjuje stres i mogućnost infarkta čak do 50%.
Tako mi je drago da imam zalihu vitamina P.
Pazimo i brinimo o prijateljima i pokušavajmo što češće sagledati sve što se događa oko nas s komične strane. Smijmo se i u teškim trenucima, molimo se jedni za druge.

Hvala ti što si moj Vitamin! 

 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen