Samstag, 19. November 2016

Novi internet trend: Mannequin Challenge







Novi video trend koji ovih dana zaluđuje internet društvo zove se Mannequin Challenge.
A šta je to? Odakle dolazi ovaj trend, kako funkcioniše i ko je sve do sada učestvovao? Sve su to pitanja za one koji još nisu čuli, ili još nisu upućeni.
 Grupa učesnika se namjesti kao kod neke velike grupne fotografije, i minutama nakon toga se ne pomjera.  Naprimjer, neko pozira sa čašom u ruci i nazdravlja, neko je na treningu u teretani, ili u nekoj svakodnevnoj uobičajenoj pozi. Pri tome pokušava što duže da se ne pomjera, da ne mjenja izraz lica, niti da se nasmije. A jedna zadužena osoba kreće se kroz tako namješteno društvo i sve snima mobitelom. Ponekad se desi da se neko od osoba tek na kraju videa malo pomjeri, nakašlje ili nasmije, kao da ništa nije bilo.
Challenge je prvi put snimljen krajem oktobra ove godine, zato je trend sasvim nov, a snimljen je na jednoj visokoj školi na Floridi, u SAD. Učesnici su bili inspirisani snimcima iz filma Matrix, i svoje pokrete su jednostavno„zamrznuli“ na snimku. Nakon toga su taj video postavili na instagram, twitter i facebook. Interesovanje je munjevitom brzinom bilo ogromno. Iako je od prvih takvih snimaka proteklo tek petnaestak dana na Challengu su učešće uzeli već mnogi prominentni, između ostalih i Hillarry Clinton sa Jon Bon Joviem, zatim Michelle Obama sa NBA šampionima Cleveland Cavaliersima u Bijeloj kući, onda Paul McCartney, Beyonce, Serena Williams, Christiano Ronaldo i mnogi drugi. Najnovije, slijedili su ih i fudbalski reprezentativci Njemačke ovih dana, između utakmica protiv San Marina i Italije, dok su bili na večeri u jednom restoranu u Rimu.
Ono što je najinteresantnije, Challenge može prirediti bilo ko. A najvažnije je da se show prije snimanja dogovori do u sitni detalj, ko će šta raditi, gdje će stajati i slično. Naravno, neko mora preuzeti i ulogu snimatelja. Što više osoba učestvuje, snimak je interesntniji.
U Australiji je jedan sastav, koji je imao koncert pred desetke hiljada gledalaca, dogovorio challenge sa gledaocima, i vjerovatno drži neoboriv rekored po broju učesnika.
Za razliku od prethodnih sličnih challengea, (Ice Challenge, Buket Challenge) koji su služili u svrhu prikupljanja sredstava za neku dobrotvornu namjenu, kod ovog Challengea niko nije istakao bilo kakve zahtjeve u tom pogledu.
Važno je učestvovati i pokazati se. I naravno, pri tome se dobro zabaviti.
(izvor:bild)

Smail Špago
(novasloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen