Freitag, 15. Oktober 2021

Dječija usta

 


– Ne znam koliko imam godina, to se stalno menja.

– Veoma sam se uplašio kad se mama razbolela. Pomislio sam da će nam tata kuvati.

– Svi psi vole vodu. Neki čak toliko da u njoj i žive. To su morski psi.

– Akvarijum je malo stakleno more gde žive domaće ribe.

– Alimentacija je plata za decu kada im se tata odseli.

– Usvajanje je mnogo bolja mogućnost od rađanja. Tako roditelji mogu sami da izaberu dete i ne moraju da prihvate baš onoga koga su dobili.

– Papa živi u Vakumu.

– Sve ribe nose jaja, a ruske čak i kavijar.

– Krave ne smeju da brzo trče da ne bi prosule mleko.

– Kod nas muškarci mogu da se ožene samo sa jednom ženom. To se zove monotonija.

–Krug je okrugao kvadrat

-Brat i ja smo danas pojeli celu teglu marmelade. Večeras ćemo dobiti ili proliv ili batine!

– Kada se mama i tata zaključaju u spavaću sobu, ja narednih sat vremena mogu da radim šta hoću. Što ja volim taj seks!

– Ne razumem zašto se mama toliko ljuti što smo razbili vazu. Ionako je bila stara i kineska, a ne naša!

– Moja sestra je opet položila razred sa odličnim uspehom, sve same petice. Ona to meni namerno radi!

– Baka nam je otišla na onaj svet. Sad i mi imamo nekog u inostranstvu!

–Životno osiguranje je novac koji dobije onaj koji preživi smrtni slučaj.

– Razlika između sela i grada je ta što je trava na selu iz jednog dela, a u gradu je isprekidana.

(Fikret/Mostarski Behar/20210831)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen