Sonntag, 10. März 2019

Reakcija na utakmicu Goražde -Velež


na putu za Goražde, 9. marta 2019.

(tekst koji slijedi objavljen je na facebook stranici UG Mostarski rođeni, dana 10. marta 2019. godine)

Ponizili ste moj i naš Velež u gradu kojeg mnogo volim ja i moji  #Rođeni, u herojskom Goraždu gdje su najbolji sinovi moje domovine krv svoju lili da bismo imali pravdu u državi.
Ponizili ste o vi neljudi veliko ime bh fudbala, Velež Mostar. Poslali ste vi neljudi i kriminalci koji sijete nepravdu i zlo po mojoj domivini, nečovjeka da skroji rezultat utakmice u kojoj je moj Velež ostao bez prava na pokušaj. Vi, moji dragi goraždani ste dozvolili da na vašem stadionu, u vašem gradu na utakmici koju ste vi organizovali, igrači mog Veleža trče i po dvadesetak metara van granica igrališta da bi dohvatili loptu i da bi se igra nastavila. Vi dragi moji goraždani za koje bih sad život svoj dao, ste se danas pokazali kao loši domaćini mom Veležu i mojim drugovima na tribini koji su danas u vašem gradu željeli samo jedno, pravo na igru. To ste uradili istom onom klubu koji vas je jesenas dočekao kao prave sportske prijatelje i javno pred punim tribinama vam čestitao stogodišnjicu postojanja uz prigodne poklone. Uradili ste to nama navijačima koji smo prije godinu i pol dana sa poštovanjem došli u vaš grad i poklonili se našim saborcima, herojima grada Goražda koji ostaviše svoje živote na braniku domovine. To ste uradili za interes ekipe koja vam je prije pola godine u sred vašeg grada ukrala bodove na nčin da je sudija prekinuo utakmicu nakon montiranog scenarija na poluvremenu.
Učiniti nepravdu samo jednom čovjeku je kao učiniti je cijolm čovječanstvu.
Naša će srca još jače kucati za Velež, a naš će Velež svojim sjajem i strašću odolijevati i prkositi zlu i nepravdi.

Mostar u srcu Velež do groba

(UG Mostarski Rođeni/facebook)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen