Model? Ne, popstar! Na Fashion Week u New Yorku, Gigi Hadid je pokazala koliko moći posjeduje jedna manekenka u vremenima instagrama.
Odakle dolazi Gigi Hadid, to nikoga više ne interesuje. Ljudi žele znati gdje se ona nalazi ovoga i svakog narednog trenutka. Da li u saobraćejnoj gužvi na nekom zakrčenom mostu u New Yorku, ili iza nekih bijelih vrata kroz koje se guraju PR dame pune stresa, sa mobitelom u rukama.? Ili ispred nekog kafea, gdje hrpa fotografa izaziva sijevanje bliceva fotoaparata.
Na svjetskoj listi osoba koje ljude pokreću u kupovinu, Gigi se nalazi na mjestu broj 16, čak 63 mjesta iznad njene prve koleginice iz svijeta mode Giselle Bündchen, 56 mjesta iznad modne revije Vogue, ili 89 mjesta iznad svjetskog modnog koncerna H&M.
Mnogi glumci, pjevači i modne firme imaju više sljedbenika, ali malo ih može pokrenuti ljude da kupe neki proizvod putem klika na internetu, kao što to uspjeva mladoj Gigi. A to je upravo ono što se zahtijeva od jednog modela u 21. vijeku.
(izvor:stern)
(Novasloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen