Samstag, 10. September 2016

Digitalni manipulatori


Milioni ljudi u svijetu orjentišu se prema onome što čine njihovi omiljeni idoli na internetu. Međutim, mnogi od njih na Youtubeu, ili na Instargamu, čine to ne iz nekog idealizma, nego za to bivaju itekako dobro plaćeni. A u pozadini svega stoje agenture, koje svim tim znalački upravljaju.
Kod Caroline Einhoff (25) je upravo tako. Mnoge firme joj plaćaju da prezentira njihove proizvode. Što više ljudi na instagramu vidi njene fotografije, koje na prvi pogled izgledaju kao bezazleni u selfiji, na njenom kontu će se naći više novca. Ona je dio jedne kampanje proizvođača. O tome koliko se novca po objavljenoj fotografiji radi, nerado se priča.
Branša je mlada, a većina agentura nije starija od dvije godine.
U isto vrijeme javlja se i veći broj onih sa značajnijim brojem sljedbenika, koji posao sa firmama ugovaraju sami, bez posrednika, a sve veći broj svjetskih firmi u društvenim mrežama pronalazi nove puteve ka osvajanju novih kupaca, posebno među mlađom populacijom.
(izvor:sdz)
(Novasloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen