Sonntag, 30. November 2014

RONCA


By Gizenga

 

Iz zbirke fotografija Mostarac u zemlji čudesa

 

Sretoh, za me, mlađana mostarca negdje u Ruru i jedan drugom zovnušmo turu.

I priča krenu tanka za onim što nas veže... mostarska bratija...

... Avenija kažeš Brato. Pita-Znaš li Ćenu, Boru i Vlaju...?

Znam. Prvu sam dvojicu učio se biti a trećeg lozu piti...

Znaš Miška,Mengu i Glumca....jesi znao Euzebija.Sira, Hamu Šiptara???

Šta znao bili ko braća samo nam nisu isti mater i ćaća.

I onda krenu, zemljo, na familiju Širu

Enco Vareni, Oma, Greta, razmjenišmo anegdote

Ico, Isma, Franja„,,nasta mostarluka tekma

Izvuče on par kečeva iz rukava i ljude sa dobrom forom

Za koje nisam čuo... iz njegova sokaka

A momak verziran na polju legendi

zna i za Garu i Boru Fabrisa i Batu Kosovića

a NE bi mi nešto do pripetavanja iz ove lektire

odlučim da prekinem tekmu i uzmem bodove

na iskustvo na njegovu štetu..

A Vidim da je i on zapao u krizu likova

kad spomenu Emira Balića i Acu Biciklistu

i proširih igru genijalno na desnom krilu

Šireći.danguba listu...

Jesi znao Tibora?

Vidim mu vergla, al nikako da sastavi...

Jel to onaj što se prvi na bazenu ošišo na ćelavo?....

Nije to je bio Cajta..

Da nije taj Tibor vizo parove? ...Jel vazda Kent pušio?....

Sjećo se on faca i tračeva, al ne više i imena..

Jel to naj štoje reko da mu na runjavim prsima devojčice kolo igraju?...

Jel se on trko od Bune do Cernice na rikverc?.....

Jel tuco pred kinom il je tapko karte??.....

Ma jok velim.....vidim fliper mu pomaknite.

Pomješo razne ... Tašu, Omu, Mošu, Đenđu

Čuj moro bi ga znat Brato....kako je izgledo taj Tibor?....u glasu mu nesta samopouzdanja i udarih opet u istu, bez okllevanja

Visok, plav, češljo se na stranu. ..išo u gimnaziju,

Velim ko da mu pomognem, Gimnazija Stara i uvijek se paso ulice i belaja

Pogleda me zemljo iz kosa po mostarski, mrko

Da sam pašče namah bi crko

Minut odšuti i... mobilni Spasoje mu zazvoni

Zemljo vidimo se drugi put..ne zamjeri, oprosti Moram ić oma....

Učtivosti mu ne usfali... pruži ručku,usta od stola.i ode., i čujem daleku dragu mi roncu...

A VIDI MU PRIČE I JARANA....MAJKO MOJA SKIM SJEDO.....MENE HAJVANA.....

 
Tibor Vrančić


 
 
(Zdenko Bošković)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen