Mittwoch, 12. November 2014

Hama i Eva


By Mirsad Lakišić
Sa stranice Mostarski liskaluci

 
U Banjaluci ne pjevaj, jer će se uvijek naći neko ko bolje pjeva od tebe. U Sarajevu ne kradi jer tamo ima boljih hapaca od tebe, a u Mostaru ne laži."

 
HAMA I EVA BRAUN

 
Rondo ljetno doba, fajrunt davno bio a mi mlađa raja sjedimo i slušamo kako naprdivaju stariji. Sto do nas, sjede Miro Bruk, Čorba, Tona, Elfa i Hama Buljubašić. Priča Hama " Jeb´o majku k'o da je jučer bilo. Negdje 40-tih sjedimo mi na pijesku, sejrimo kad moj mali s biciklom zove sa Carinskog. Babo telefon.... Kažem ja NISAM KUĆI. Kaže on, babo važno je. Te ti ja njegovo biciklo i uz Mazoljice. Halo, kažem ja, kad s druge strane kaze "Hama Tito je, trebaš mi hitno, ne mogu preko telefona" Pa đe si? Pitam ja. Kaže u Drvaru. Kako ću žalokan u Drvar pa znaš li da ste opkoljeni? Ne beri brigu, kaže on, sad će avion sletit na tu ledinu više kuće ti. DOLAZI! Nisam ja ni spustio slušalicu kad fakat sleti avion. Ja u avion i u Drvar. Kaže Tito "Hama zvao me Staljin neki dan i traži čovjeka za specijalni zadatak. On takvog čovjeka nema, a ja kontam, il’ ti, il’ niko. Pa o čemu se radi? Pitam ja. Ne znam, kaže Tito, strogo je povjerljivo, nego idi u Moskvu pa vidi s njim. Te ja, kaže Hama, opet na avion i u Moskvu. Ulazim u Crveni dvorac, a tamo sjedi Staljin i pred njim tepsija buredžika evo ovolika. Šta je Staljine, što si me zvao? Kaže on Hama treba ubit' Hitlera dosta je više njegovog. Kako ću bola? Ne brini, evo ti pištolj i avion i idi u Berlin. Spustim se ja padobranom u Berlin, taman pred bunker. Jeb'o majku obezbjeđenja, bodljikava žica, snajperi i to, a vojske na svakom koraku. Vrtim se ja naokolo i kontam kako ću uć' kad neko povika "Zdravo Hama!" Đe si Hans, kažem ja njemu. Šta ima u Mostaru? Pita on mene i tako mi malo u priču. Okle tebe? Pita Hans. Ma, kažem ja. nešto me Hitler zvao al' sam zijanio ausvajs. Šta će tebi ausvajs, kaže Hans, ulazi. Ja u bunker, kad Eva k'o od majke rođena. Te ti je ja jednom, pa drugi put. Poslije trećeg puta, ona usafunjana, pita, Hama okle tebe dina ti. Kažem ja da sam po zadatku i da joj moram ubit' Hitlera. Nemoj Hama, rahmeta ti majkina reče Eva, i kako me zaklela rahmetom majkinim, ja ga ne ubih. E vidiš, zato nas je Staljin zajebav'o 48-e. Kakav Informbiro i bakrači.

 

Komentar: Sve je ovo istina, ako nije bilo drugačije, a na svakom od ovih nivoa gdje se pričalo, ispričano je zbog ove tefsije buredžika.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen