Mittwoch, 14. Mai 2014

Končita pod Mostarski



Sa stranice Mostarski liskaluci

Juče sam doživio pravi šok i još nisam dosao sebi.......
Vama je vjerovatno svima jasno da sam se smrtno zaljubio u Conchitu Wurst , nakon njene pobjede na Eurosongu.....Po povratku iz Kopenhagena , dočekao sam je na aerodromu Schwechat-Wien i ponudio joj brak na što je "Ona " odma pristala , što me pomalo iznenadilo.....Juče sam imao termin kod matičara u Wien -Beču i kada sam ja predao svoje dokumente , on je upisao sve podatke i onda je zatražio ličnu kartu od "mlade " i ona je predala i tada su nastupili problemi ....Mene je matičar pozvao na stranu da mi nešto objasni i čapne.....Kaže on meni : Gospodine Salko ja bi Vam preporučio da odete do Olandije tamo je dozvoljeno vjenčavanje homoseksualaca, u Austriji nažalost nije....Ja sav crven u licu kažem njemu : Bolan ja nisam homoseksualac ja hoću da ozenim Conchitu , a onda mi je matičar pokazao njenu ličnu kartu na kojoj piše : Thomas Neuwirt i reče mi to je pravo ime Conchite....Kažem ja matičaru : Bolan nebio da sam želio muško oženiti , otišao bi ja do Olandije i oženio Zdenka Boškovića i sve bi bilo gotovo......Jao moje sramote , zamolio bi članove ove grupe da nikom ne pričaju o mojoj sramoti i da zadrže ove podatke za sebe....

(salkosunje/facebook)


obećanje ispunjavamo, nikome nećemo ništa „pričati“…ali evo zapisano je…

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen