Donnerstag, 3. September 2015

Poruka


Poruka

Jedno sirijsko dijete leži mrtvo
Na pijesku obale u Bodrumu (Turska),
Utopilo se prilikom bijega
Od rata u njegovoj domovini,
Izgubilo je život na putu za Evropu.
Slike kao ova, na sramotu, za nas su svakodnevne.
Mi ih ne podnosimo više,
Ali mi hoćemo, mi ih moramo pokazivati,
Jer one dokumentuju
Historijsko zakazivanje naše
Civilizacije u ovoj izbjegličkoj krizi.
Evropa, taj neljudski bogati kontinent,
Kriva je, ako mi i dalje budemo dozvolili
Da se djeca utapaju na našim obalama.
Mi imamo previše brodova, previše helikoptera,
Previše aviona za izviđanje,
Da bi ovu krizu i dalje morali gledati.
Ovaj fotos je poruka čitavom svijetu,
Da se konačno zajednički pobrine,
Da više ni jedno dijete
Prilikom bijega od rata ne izgubi život.
Jer, ko smo to mi,
Koliko to stvarno vrijede
Naše vrijednosti, ako mi ovako nešto
i dalje budemo samo gledali?

(izvor:bild)

(prevod 1:1, spagos)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen