Samstag, 12. September 2015

Mudrosti – Postoji život i van interneta

Internet i kompjuter, stvari oko toga sve više se uvlače i u mudra razmišljanja. O nekim stvarima nismo ni razmišljali prije samo nekoliko godina...

Za podsjećanje...


“Ako želite da vam djeca postanu dobri ljudi, potrošite na njih duplo više vremena i duplo manje novca.”

“Ne postoji kozmetika koja vas može uljepšati kao što može osmjeh.”

“Postoji život i van Interneta. - - Stvarno?! Daj mi link!”

“. . . sǝuǝɹʞo poƃ oʞɐʞ ǝʇ ɯıloʌ . . . ” 

“Jesen nikad nije bila ljepša nego ovog ljeta . . .”

“Idealna veza: Pričate kao najbolji prijatelji, glupirate se kao djeca, svađate se kao da ste u braku, branite jedno drugo kao brat i sestra.”

“Cijeli život učim na greškama . . . i sada griješim bez greške.”

“Ne traži pomoć od onoga tko ima veliko bogatstvo, već od onoga tko ima veliko srce . . .”

“Lažeš kao 'hotel u blizini plaže' . . .”

“Za vikend će biti 30 stupnjeva: 15 u subotu i 15 u nedelju.”

“Ako vam treba para, PROKUHAJTE VODU!”

“98% ljudi ne zna matematiku!  Hvala bogu ja sam u onih 13%.”

“Ne diraj me ako se ne razumiješ u mene.  Pokvarićeš nešto.”

“Toliko puta su me već izdali da se osjećam kao garsonjera.”

“Osvojio sam je na inteligenciju.  Ovolike novce ne može zaraditi glup čovjek.”

“Kažu da mudrost dolazi s godinama.  Sve sam više siguran da godine dolaze same.”

“Pismeni i nepismeni nisu isti.  Pismeni danas obično rade kod nepismenih.”

“Možda je istina.  Možda ne znamo što imamo dok ne izgubimo.  Ali, možda je istina i da ne znamo što nam nedostaje, dok to ne nađemo.”

“Ako nekoga voliš zbog ljepote, to je požuda.  Ako nekoga voliš zbog bogatstva, to je čisti interes.  Ali ako nekoga voliš, a ne znaš zašto -- Eeee, to je Alzhajmer!”

“Dijeta po feng shui metodi:  Vrata frižidera okrenuti k zidu!”

“Ako su ljudi pravi, pogrešno vrijeme će proći.”

“Ko nije tres'o kesu od usisivača, taj ne zna šta su 50 nijansi sive.”

“Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni -- voljeni zbog toga kakvi jesmo.  Ili još više, usprkos tome kakvi jesmo.”

“Nekada su djeca bila sretna hvatajući leptire, a danas slobodan WI-FI.”

“Treba mi neko kome mnogo trebam.”

“Volim ljude koji me natjeraju da zaboravim na telefon i internet kada smo zajedno.”

(mostrskibehar)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen