Freitag, 20. Februar 2015

Kod nas nezamislivo: Milioner u kombiju?



Kada je Daniel Norris (21) potpisao ugovor za bezbol ekipu Toronto Blue Boys, ovaj kanadski klub mu je isplatio premiju od 2 miliona dolara. Tek jedan mali dio od ovog novca on je potrošio za nabavku kombija marke Volkswagen – Westfalia. Daniel Norris važi za jednog od najvećih talenata sjevernoameričke WLB profi lige u bezbolu.
Svijetlo zelenkasti kamping kombi, poznat i kod nas, godina proizvodnje 1978, Danielu, istovremeno, služi i kao njegov dom. Kada van sezone ne mora tako često putovati sa ekipom sa utakmice na utakmicu, Daniel stanuje u ovom kombiju, kog od milja zpve „Shaggy“ . On se njim vozi, u njemu spava i priprema hranu. Kod nas, nešto tako nezamislivo.
Kada su prošle godine, uoči početka sezone, njegovi suigrači krenuli avionom na pripreme u 1100 kilometara daleku Floridu, on je na ovo putovanje krenuo malo ranije, sam, svojim kombijem. Usput je spavao, pripremao hranu, čak se kupao i surfao na moru.
„Odrastao sam u jednostavnim uslovima. Znam da je bezbol karijera samo jedan ispit zrelosti za mene. Ne smatram, ako sam dobio velike pare, da moram živjeti luksuzno, što se u današnjim društvenim uslovima podrazumjeva samo od sebe”, objašnjava Norris svoje postupke.
Šef tima Blue Boysa ne razumije ovakvu životnu filozofiju, dok ga suigrači iz ekipe podržavaju.
„Da li oni mene stvarno razumiju, to ne znam, ali samo znam, da o meni ne misle ništa loše“ govori Daniel.
On je po karakteru slobodni strijelac, samostalan, i ne voli da se oko njega vrti puno ljudi.
„Najradije parkiram kombi negdje uz plažu, uživam u pogledu na more, sam sebi pripremim jelo i kafu. Zar i to nije na neki način šik“, kaže Daniel.
Kod nas bi se reklo osobenjak svoje vrste. Ali, nek mu je sa srećom!
(izvor: spiegel)
Priredio: Smail Špago

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen