Dienstag, 27. August 2024

Festival narodne muzike Ilidža 2024. počinje večeras

 





Festival narodne muzike Ilidža 2024. održati će se 27. i 28. augusta u organizaciji Opštine Ilidža i Radiotelevizije Bosne i Hercegovine – BHRT.

Prvu večer biće održan takmičarski dio, dok će druga večer biti revijalnog karaktera.

Kompozicije i redoslijed učestvovanja na takmičenju:

  1. Careva ćuprija (Lepa Đorđević)

  2. Let (Bajro Planjanin)

  3. Tamburaši, svirajte mi (Mostarski tamburaši)

  4. Moj babo (Enis Todić)

  5. Djevojačke suze (Nihada Kapetanović)

  6. K’o da nisi ni postojao (Džihad Polić)

  7. Ko prvi djevojci, djevojka njegova (Edo Jahić)

  8. Kišo stani (Edin Džigal)

  9. Vraćam ti se, moja grudo rodna (Saša Lazarević Kudra)

  10. Da na kraj svijeta odem (Adnan Kadrić)

  11. Živjet’ će duša (Jasmin Burek)

  12. Voli me (Milan Dodić)

  13. Mojoj Tuzli (Mirza Hamzić)

  14. Rano, boliš me (Mirza Pandur)

  15. Bolovanje (Nedim Ćoralić)

Specijalna goćša ove večeri biće Snežana Đurišić.

Druge festivalske noći renomirani autori i pjevači predstaviti će nove pjesme.

Ponosni smo da će s potpuno novim numerama nastupiti Enes Begović, Hanka Paldum, ⁠Miroslav Škoro, Duško Kuliš, Muharem Serbezovski, Dragan Kojić Keba, ⁠Nihad Alibegović,  Semir Cerić Koke i Šako Polumenta.

Te pjesme biće u konkurenciji za Zlatni mikrofon, nagradu koja će se uručiti na narednom Ilidžanskom festivalu. Za ove pjesme će se moći glasati tokom cijele godine putem SMS poruka, što znači da će publika odlučiti koja od ovih numera, odnosno izvođača će dobiti Zlatni mikrofon.

Gosti koji će svojim hitovima uljepšati drugu noć Festivala narodne muzike Ilidža su i Šerif Konjević, Ferid Avdić, Hasiba Agić, Slađana Mandić, Rizo Hamidović, i drugu noć za redom Snežana Đurišić.

(BHRT)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen