Dienstag, 18. Juni 2019

Neobični svjetski putnici na putu kroz Mostar: Holanđanin u Mostaru svirao za Srebrenicu






Ta tragedija je velika mrlja u historiji moje zemlje, kaže Holanđanin, koji je u Mostar došao u sklopu projetka „Voice of the Earth“

Mostarci koji su večeras prolazili Lučkim mostom nisu mogli neprimjetiti zanimljivog bubnjara. Peter de Koning putuje svijetom, osluškuje njegove zvukove i svira na mjestima od velikog historijskog značaja.
Ovaj zanimljivi Holanđanin ima 25 godina, putuje svijetom na biciklu i svira bubnjeve u sklopu svog projekta "Voice of the Earth".

"Živimo u vrlo kompleksnom i bučnom svijetu, u kojem niko nikog ne sluša i ne čuje. Ja putujem svijetom i slušam njegove glasove, a na mjestima koja su posebno bitna sviram bubnjeve i širim svoju poruku - mira, ljubavi i tolerancije. Muzika je univerzalni jezik, zbog toga ja sviram svoje bubnjeve", ispričao nam je.
Krenuo je iz svog Amsterdama, a prije Mostara svirao je u Cetinju. Nastavlja dalje prema Nacionalnom parku Una gdje će njegovo sviranje ići za zaštitu rijeka i sprječavanje gradnje hidroelektrana.

"Fokusiran sam na planetu i prvenstveno ekološke teme. Slušam rijeke, zvuk vjetrova u planinama, ali nisam mogao preskočiti Mostar zbog njegove historijske uloge i priče iz rata. Želio sam svirati na Starom mostu, ali su mi kazali da to nije moguće, pa sam zato ovdje malo nizvodnije", kazao nam je Peter.
Osim za Mostar Peter de Koning večeras će svirati i za Srebrenicu.

"Srebrenička tragedija velika je mrlja u historiji moje zemlje, zbog toga osjećam veliku odgovornost. Kako nikako nisam mogao uklopiti i odlazak u Srebrenicu, večeras ću svirati i u čast njenih žrtava. Ne možemo vratiti te ljude, ali moramo uraditi nešto da opravdamo svoju ulogu na ovom svijetu", rekao je.
Ne planira mnogo u budućnost, kaže da sluša šta planeta govori. Zna samo da će svirati i u Italiji te Finskoj, kad stigne do njih...

Prije nego je sjeo za bubnjeve pitao nas je za strane svijeta da bi prema jugu bacio mali zamotuljak i kratko se pomolio. Nakon toga bubnjevi su počeli prenositi poruku ovog neobičnog i dobrog čovjeka, koji je večeras pred začuđenim Mostarcima svirao za njihov grad i Srebrenicu.


(klix.ba, 16. juna 2019.)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen