Montag, 24. März 2014

Daniel, Tamara, Maid



Superfinale X Faktor Adria 2014.

Najpozitivnije ispadanje iz nekog takmičenja



Daniel Kajmakoski pobjednik je prvog izdanja showa X Factor Adria čije superfinale je večeras održano u beogradskoj Kombank areni pred 10.000 gledatelja. Makedonac, koji je bio favorit od početka, pokazao je još jednom izvanredan pjevački talent i osvojio najviše glasova publike. Drugo mjesto pripalo je Srbijanki Tamari Milanović, dok je takmičar iz BiH, Maid Hećimović, osvojio treće mjesto.

Iako je briljirao u dva navrata, Maid nije imao dovoljno glasova publike, te se nije uspio plasirati u samu završnicu showa, no talentovani 30-godišnjak nije bio razočaran.

"Ja sam jako sretan, ispao sam i vratio sam se i sada sam na trećem mjestu. Samo ću reći da ovo nije poraz, ja sam treći od 10.000 ljudi koji su se kandidovali. Hvala ti Kristina na pomoći. Kiki, od tebe nikada ništa nisam ružno čuo. Emina, hvala ti za svaku suzu koju si pustila za mene. Željko, od svega mi je bilo važnije kada si rekao da bi ti napustio show da se ja nisam vratio. Kao neka misica sam, hvala svima na Balkanu, mom Orašju,  Bosni, mojoj djevojci, tati, majki, dedu... A treće mjesto poklanjam svojoj majci", rekao je Maid koji je večaras oduševio žiri i publiku koja mu je skandirala tokom nastupa.


U superfinalu X Factor Adria večeras su se takmičili bend "Doktori", u kojem je i Armin Malikić iz Banovića, zatim Banjalučanin Lukijan Ivanović, Srbijanka Tamara Milanović, Makedonac Daniel Kajmakoski i Maid Hećimović iz Orašja. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen