Za gradnju još jednog mosta (pored onoga na Musali), mostarski gradonačelnik Mujaga Komadina angažovao je ing. Miloša Komadinu, koji uvodi potpuno novu armirano-betonsku konstrukciju.
Gradnja je otpočela 1912. godine, a već sredinom 1913. godine most je svečano otvoren, kojom prilikom je nazvan Most Mujage Komadine.
Nakon izgradnje, počela se naplaćivati i mostarina i to ne samo za ovaj most, već i za onaj na Musali.
Mostarina za pješake bila je niža nego za one na konju ili one koji su vodili stoku, a ubirala se tako da se plaćao prelazak s desne na lijevu obalu, dok je prelaz s lijeve na desnu stranu bio besplatan.
Nakon završetka Prvog svjetskog rata, ime mosta je promijenjeno u most Vojvode Stepe Stepanovića, a za Mostarce je on ostao Lučki most.
Priredili: Ismail Braco Čampara / Tibor Vrančić / Smail Špago
(NovaSloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen