Sonntag, 20. September 2015

Tipično mostarski - Drugi put ja častim



Evo jedna kratka, naša Mostarska. Sjedim ja neki dan sa jednim i pomalo pijuckamo i uz piće i po koju pametnu prozborimo. Kakvi bi mi bili MI kad nebi prešli na dupljake-šupljake-dumine i ostala valjanja. Jedna od tih bi i ovo....vala Colega i ja bi tebe častio, bi maaajke mi, kad bi imo koju paru. Šta ću dadnem mu ja 20 maraka. Uze on pare, ustade i reče...naruči nam piće eto me odmah. Naručim ja kad domalo eto i njega. Popismo mi piće kad će ti on meni...de maaajke ti plati a ja ću kad imadnem tebe častit. Pa imaš, maloprije ti dadoh dvaesku. E sad nemam. Dok sam uplatio kladionicu, kupio bingo i cigare i malo kredita za mobitel opet ostah kokuz. Ustasmo i na rastanku ono uobičajeno....haj* ćao,vidimo se i još prituri....DRUGI PUT JA ČASTIM.

(fazil/facebook)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen