To je bilo auto za visoka dostignuća u vremenima ekonomskih čuda. Vozili su ga najuspješniji u svijetu: izdavači, političari, pa čak i glumci, kao Paul Newman na primjer.
Zbog njenog izgleda i brzine, Isabella je proizvođača Borgwarda, daleke 1950. godine, dovela na treće mjesto proizvođača automobila. Ali, zbog njegove tvrdoglavosti, i ulazaka u nove i nepoznate poslove, između ostalog dizajnirao je čak i helikoptere, od kojih su neki bili vrlo lošeg kvaliteta, ovaj proizvođač automobila, i pored popularnosti marke Isabella, završio je pod stečajem 1961. godine.
Pola vijeka kasnije, njegov unuk preduzima sve da na tržište vrati nekada slavnu Isabellu. Deset godine proveo je u planovima i razmišljanjima, i konačno je odlučio uradi „remake”.
Automobil je već prikazan na sajmu u Frankfurtu, a ovih dana pojaviće se i u Ženevi. A da li će Isabelle uskoro biti na tržištu, za ljubitelje ove marke, još nije pozato.
Nova Isabelle za neke predstavlja čak i razočarenje. Prve fotografije pokazuju jedan najobičniji ovozemaljski auto, koji jedva da posjeduje nešto od elegancije, kojom se Isabella nekada ponosila. Prema informacijama koje su već objavljene, proizvodiće se u početku svega dva do tri modela automobila godišnje. Proizvođač se želi etablirati sa premium ponudom, pri čemu bi veliku ulogu trebao imati elektro mobilitet.
(izvor:sdz)
(izvor:sdz)
Priredio: Smail Špago
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen