U borbi protiv daljnjeg širenja virusa
corone, credo za ljude posvuda je isti: Ostati kod kuće. Naravno,
možda će se morati malo više obezbjediti hranom i drugim stvarima
koje im trebaju svaki dan.
U Švicarskoj su police za tjesteninu,
zamrznute proizvode i toaletni papir sedmicama prazne.
Što sve ljudi bunkerišu širom
svijeta? Istraživanje stranih dopisnika širom svijeta pokazuje:
druge zemlje, drugačija jagma.
Toaletni papir nedostaje u
supermarketima Njemačke, Skandinavije, SAD-a, Velike Britanije i
Izraela. U Iranu, s druge strane, to nije problem: Iranci se operu
vodom, a zatim se obrišu s normalnim maramicama.
Mnogi Talijani također smatraju da je
jagma i bunkerisanje toaletnog papira za njih čudna, uostalom,
kupatila u Italiji imaju bide, tj. jedan niski umivaonik, na kojem se
mogu opratti nakon korištenja WC-a. Međutim, dezinfekcijskih
sredstava svih vrsta ovdje nedostaje - baš kao i u mnogim drugim
zemljama u svijetu.
U Turskoj zasad nema šanse da se
dobije „Kolonya“ - jedan turski oblik kolonjske vode.
Tradicionalno se uručuje posjetiocima, ali se njom mogu i
"osvježiti" ruke tokom putovanja. Pošto sadrži oko 80
posto etilnog alkohola, ima i dezinfekcijsko djelovanje.
U Španiji osim toaletnog papira i
tjestenine, nema ni vina već nekoliko dana u trgovinama. U Italiji
su ljudi se također nalaze ispred praznih polica za vino. Budući
da jedu samo kod kuće, oni ga uvjek kupuju malo više.
U Skandinaviji su vlasti pozvale
stanovništvo da se suzdrže od kupovine lijekova za zalihe, kao što
su acetaminofen i inzulin. U SAD je velika potražnja vode za piće.
Prilikom posjete prodavaonicama u širem područja u Washingtonu,
police sa mesnim proizvodima su također bile izrazito prazne. U
Bugarskoj su između ostalog sa tržišta nestali limun i narandže.
Holanđani su očito trčali da nabave
marihuanu: Neposredno prije zatvaranja kafe shopova zbog pandemije
korone, ljudi su u nedelju stajali kao ludi u dugim redovim, kako je
javila njemačka radio mreža.
Nevjerovatna jagma za toalet papirom
Nijemci grabe toaletni papir gdje god
ga nađu, a proizvođači potvruuju povećanje proizvodnje: Prema
Saveznom udruženju njemačke trgovine hranom (BVLH), prodaja
proizvoda za higijenu je od februara do marta porasla za 700 posto.
Stoga mnogi tvrde kako su pobjednici
corone krize proizvođači toaletnog papira.
Toaletni papir zauzima posebno mjesto u
ponašanju njemačkih kupaca. Zbog straha da može doći vremena kada
neće moći napuštati kuću, ljudi se obezbjeđujuju.
Tako nastaje paradoksalna situacija:
"Neki ne znaju gdje bi ga još složili, a neki ga nemaju ni
dovoljno."
(web)
Smail Špago
(NovaSloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen