Kod nas je još uvijek poznat kao
kombi, od riječi kombinacija, jer je ustvari i bio kombinacija malog
busa i limuzine. U Njemačkoj mu je zvanično ime VW Bulli, što opet
dolazi kao skraćenica od riječi bus i limuzina. Sve u svemu, dolazi
se na isto.
Ovih dana, tačnije 8. marta, ovaj
automobil je slavio svoj 70. rođendan. Do sada je proizvedeno šest
generacija ovog kultnog vozila, a svi su proizvedeni u fabrici u
Donjoj Saksoniji, u Njemačkoj.
U početku je Bulli korišten kao
transporter, kasnije je bio Flower-Power- Bus, cvjetni autobus
generacije hippie pokreta, a danas pratitelj i pratilac na odmoru i u
slobodno vrijeme.
Sve počelo prije 70 godina, a mladi ga
još uvijek podjednako vole Bulli.
Bulli je u svojih sedam decenija
bukvalno osvajao svijet.
Prvi VW Bulli je sa montažne linije u
glavnoj tvornici u Wolfsburgu sišao 1950. godine. U vremenima
ekonomskog booma razvio se u bestseler, zbog čega je pet godina
kasnije u Hanoveru otvorena još jedna tvornica. Šezdesetih godina
se iz komercijalnog vozila razvio u automobil za slobodno vrijeme i
obilježio način života čitave jedne generacije.
Iako je napunio sedam decenija, i
nalazi se na pragu osme, penzija mu još nije na vidiku.
Sa 70 godina istorije u svom
prtljažniku, bus je daleko od svoga kraja. Volkswagen planira da
lansira novi, potpuno električni kombi 2022. godine, i tako nastavi
istoriju kultnog automobila.
Sa naše strane čestitke, i dug život.
(express)
Smail Špago
(NovaSloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen