Samstag, 14. Februar 2015

Regina Halmich: Povratak na stranice Playboya

 


 








Dvanaest godina nakon njenog prvog pojavljivanja na stranicama Playboya, nekadašnja svjetska prvakinja u boksu Regina Halmich (38) pokazuje kako je još uvijek nepobjediva i da se još u top formi.
„Mnogo se toga promijenilo u ovih dvanaest godina. Kad sam prvi put pozirala za Playboy, sve to mi se činilo tako mladalački. Sada se stvarno osjećam kao žena”, kazuje Regina u intervjuu za Playboy.
A da je stvarno žena, i te kakva, to može vidjeti svako. Njeni argumenti su ostali onakvi kakvi su i bili: top istrenirano tijelo, i sve ostalo, što se, naravno, može vidjeti na fotografijama u Playboyu. Nekadašnja šampionka pokazala se na slikama vrlo senzibilno i seksi, a na njenom tijelu ne postoji ništa što bi se trebalo redukovati.
„Ono što meni lično smeta u današnjem društvu je stalno redukovanje nečega, ili u glavi, ili na tijelu. Sebe vidim kao jednu modernu, ali i budnu ženu. I pored svega, ponekad se pokažem i malo seksi. To sa kompetencijom nema nikakve veze“, kaže dalje Regina.
Regina je bila svjetski prvak u boksu od 1995. do 2007. godine, a iz boksa se povukla neporažena. Nekadašnju svjetsku parvakinju kod muškaraca interesuju i mnoge druge stvari, osim perfektnog tijela.
„Mene interesuju inteligentni muškarci, sportski tipovi sa puno smisla za humor, jer humor kod muškaraca je za mene jedna vrlo seksi stvar”, dodaje Regina.

(Novasloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen