Mittwoch, 7. Juni 2023

Oproštaj “kralja”

 



Superstar Ibrahimović okončao fudbalsku karijeru.

Malo koji fudbaler je imao veći ego od Zlatana Ibrahimovića (41). Istovremeno, malo ko je bio tako zabavan i opasan kao ovaj Šveđanin. Nakon više od dvije decenije, "Ibrakadabra" je sada na kraju soje karijere.

Ibrahimović stoji u centralnom krugu i suzbija suze. 70.000 navijača na stadionu Giuseppe Meazza navija, plješće i plače. Tada izuzetni napadač uzima mikrofon i kaže: „Došao je trenutak da se pozdravim sa fudbalom.“ U počasnom krugu, u crnim pantalonama i crnoj košulji, Šveđanin se grize za usnu i prstima oblikuje srce.
Nakon više od dvije decenije, Ibrahimović je završio aktivnu karijeru. "Danas je bio moj posljednji dan kao profesionalni fudbaler," rekao je. Zbog povrede više nije mogao biti na terenu, već je sa tribina gledao svoj AC Milan kao počasni gost, u pobjedi nad Hellas Veronom od 3:1, na posljednjoj ovosezonskoj utakmici Serije A.
Nakon posljednjeg sudijinog zvižduka, saigrači su stali u špalir i ispratili Ibrahimovića, nakon kratkog govora i počasnog kruga na stadiona. "Kraljev oproštaj" napisao je na naslovnoj stranici "Gazzetta dello Sport". Navijači Milana već su se oprostili od Ibrahimovića prije početka utakmice Verone u vlastitoj koreografiji igrom riječi "Godbye", (pozdrav bože)

Više od 500 golova u 1000 utakmica u sedam zemalja
U skoro 1000 profesionalnih utakmica za devet klubova u sedam zemalja, na dva kontinenta, statističari broje više od 500 golova. Ibrahimović je postao prvak Italije (Inter, Milano), Španije (FK Barcelona), Francuske (Paris Saint-Germain) i Holandije (Ajax Amsterdam), između ostalih, osvojio je Ligu Evrope sa Manchester Unitedom, te evropski Superkup i Svjetsko klupsko prvenstvo sa Barcelonom.
Sin bosansko-hrtvatskih izbjeglica, odrastao je u Malmeovoj problematičnoj četvrti Rosengård i naučio da igra fudbal u Malmeu FF. Odatle je otišao u Amsterdam, zatim u Juventus u Torinu, a onda otišao u široki svijet, u SAD u Los Angeles Galaxy. „Došao sam, vidio i osvojio“, rekao je u stilu jednog komandanta napuštajući Kaliforniju. Izuzetni napadač je 2012. čak dobio svoju riječ u švedskom rječniku - “zlatanieren” kao izraz za snažnu dominaciju.
Ali istina je i da su Ibrahimoviću bili uskraćeni najveći trijumfi. Posvađao se sa trenerom Barcelone Pepom Gvardiolom (52), i nije osvojio Ligu šampiona sa jednim od svojih vrhunskih klubova, niti titulu sa reprezentacijom.
"Da si samo jednom igrali za Bayern... Onda bi jednom osvojio Ligu šampiona", twittovao je Bastijan Schweinsteiger (38) pored dva smajlija. Nakratko su bili saigrači u Manchester Unitedu.
Sada stari majstor želi da se odmori i da "uživa u ljetu", kako je najavio. Na pitanje da li može da zamisli budućnost u fudbalu, na primjer kao trener, odgovorio je da je taj posao povezan sa velikom odgovornošću i malo slobode. "Ne mogu da dođem na trening sa Ferarijem kao trener", rekao je sa osmjehom. "Iako mislim... Ibra bi možda mogao i to."

Najbolje Ibrahimovićeve izreke:


„Osjećam se kao Benjamin Button. Rođen sam star i umrijeću mlad.”
„Ja sam najveći – kao Ali. Da li je to moguće? Dva najveća? Pa, dobro: ja sam najveći - iza Alija"
"Ako me želiš zaustaviti, moraš me ubiti."
"Ako veruješ u Isusa, onda veruješ i u Zlatana."
"Svjetsko prvenstvo bez mene nije vrijedno gledanja."
"On (Eric Cantona, op. autora) treba da zna da ja ne želim da budem kralj u Manchesteru, ja ću biti Bog u Manchesteru!"
“Louis van Gal je još uvijek trčao oko Ajaxa. Rekao sam mu: Slušaj majstore, nemaš šta da mi kažeš, idi u svoju kancelariju i piši pisma.”
„Ko mene kupi, kupio je Ferrari. Ako imate Ferrari, sipate super, vozite se na autoputu i vozite punim gasom. Gvardiola je punio dizel i napravio turu u prirodu. Za to je trebao odmah kupiti Fiat.”
"Messi, (kojeg je inače zvao patuljak), Iniesta i Xavi su obični školarci bez svog mišljenja."
"Ostaću ovdje, ako Ajfelov toranj zamjene mojom statuom."
“Prvo sam otišao lijevo, Hyypiä je slijedio. Onda sam ja otišao desno, on je pratio. Onda sam ponovo otišao lijevo – i on je kupio hot dog.”

(express)

Smail Špago

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen