Donnerstag, 3. September 2020

Život posvetila fotografisanju divljih životinja







Amerikanka Brooke Bartleson je ponudila inspirativnu priču u kojoj kaže kako je je odlučila život posvetiti fotografisanju divljih životinja, što je mnoge je motivisalo da učine isto. Njena strast oduvijek su bile životinje i ljubav prema životinjama.

Odlučila je da veći dio svog života provede u pustinji kako bi fotografisala prekrasne divlje životinje, piše Bored Panda.
"Fotografisanje divljih životinja počela sam kad sam se preselila u okrug Summit nakon što sam diplomirala. Da budem potpuno iskrena, u početku sam mislila da ću se preseliti u planine i postati autor. Međutim, stvari se nikada ne odvijaju po planu, a u ovom slučaju sretna sam što nisu. Svakog dana sam se više zaljubljivala odlazeći u pustinju da slikam životinje koje stanuju tamo", kazala je Brooke.
Sama za sebe kaže da je fotograf divljih životinja.
"Specijalizirala sam se za fotografije sjevernoameričkih divljih životinja, posebno divljih životinja planinskog zapada. Ljeto sam provela gradeći portfelj fotografija medvjeda s obale Aljaske i jesen ću provesti fotografišući stazu losova u Stjenovitim planinama. Volim da smatram da je moj rad jedinstven zbog mog stila", kaže ona.
Od polarnih regija Sjeverne Kanade do obala Aljaskog poluotoka, sve do stjenovitih planina i šire, locira i prati divlje životinje kako bi dokumentirala njihovu snagu i ljepotu.

(global)

(NS)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen