Dienstag, 22. September 2020

Duboki naklon i reakcije

 


Streaming Remake Disneyevog klasika »Mulan« postao je reklama za kinesku odanost otadžbini.

Prvobitno, stvarni filmski remake Disneyevog klasika "Mulan", vrijedan 200 miliona dolara, smatrao se potencijalnim blockbusterom, a u kina širom svijeta je trebao stići krajem marta. Nakon nekoliko odgoda, ovaj istorijski ep o mladoj ženi, glumi je Liu Yifei, koja odlazi u rat u vrijeme srednjovjekovne Kine, umjesto njenog bolesnog oca, nije ni prikazivan u kinima, u većini zemalja. Umjesto toga, sada se film može gledati na Disney + streaming platformi. Da li je "Mulan" postao žrtva korone? Vrijeme će pokazati. Disney još uvijek planira premijerno prukazivanje u Kini.

Po filmu se može uočiti da je manje namijenjen američkim ili evropskim gledaocima, nego kineskim - pogotovo kada se usporedi sa originalom iz 1998. godine. Živahna i šaljiva emancipovana priča o ženi koja se mora probijati kroz svijet kojim dominiraju muškarci, pretvorila se u jadnu herojsku priču. Novozelandska režiserka Niki Caro snimila je jedan složeni film, kao reklamu za osjećaj porodice i odanosti zemlji, što se ponekad čini kao kotau, duboki naklon, pred vođama u Pekingu.

Nakon što je dugoočekivani film premijerno prikazan na servisu Disney + uslijedili su brojni pozivi na bojkot ovog ostvarenja zbog ranijih stavova glavne glumačke zvijezde filma.

Na društvenim mrežama pojavili su se hashtagovi poput #BoycottMulan, a vezani su za incident koji se desio prošlog ljeta, izvještava Vulture. Naime, glavna glumica Liu Yifei prošle godine je pružila podršku policijskim snagama u Hong Kongu, u vrijeme kada su građani Hong Konga protestovali zbog novopredloženih politika koje bi omogućile izručenje građana u kontinentalnu Kinu. Sada se Disney nada velikom odzivu publike u Kini. Kako je kazao Horn, ukoliko film ne ostvari uspjeh u Kini, onda imaju problem.

Međutim, kritičari traže da ljudi širom svijeta dijele hashtag #BoycottDisney zbog ranijih stavova glavne glumice.

(spiegel)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen