Samstag, 9. April 2016

Davno zaboravljene stvari Sadač


Ko ne zna šta je na slici, da namah objasnimo.To je praljak, ili sadač, a negdje su govorili i rog, a koristi se pri sadnji, kad se nešto sadi, da se napravi rupa u zemlji. Elem, ovu priču sam čuo u djetinjstvu, i tad mi još nije bilo jasno što su se odrasli nako cirlikali. Cirliko sam se i ja, jer su mi odrasli bili smiješni kad podjetinje. Meni tek sad sinulo, pa se s razlogom smijem.
Priča je kratka, jednostavna i srceparajuća.
Žena u godinama, ali još u snazi ostala udovica. Još friško iza bolnog rastanka, šetajuć kroz baštu, iza kuće spazi praljak, sadač iliti rog, pa se rastuži pod navalom dragih uspomena, uzme to oruđe u ruke i počne tužno naricati:
UUUUUUH,VIDI ROGA JAADE MOOGA
OOOOOOJ, ĐE MOJ JADO ROG ZABADO
AAAAAJMEEE, NIKAD MI GA VIŠE ZABOST NEĆE

I ti odrasli se cirlikali, umirali od smija......i aj ti njih sad skontaj


(danimir kukic/facebook)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen