Dienstag, 21. Januar 2014

Razmišljanje uz telefonski adresar


Pogled na stari telefonski adresar- putovanju u prošlost
 

 

 

U današnje vrijeme telefonski adresar je skoro zaboravljena stvar. Brojevi telefona se memorišu drektno u mobitel. I to je to. Tako se obavljeju telefonski pozivi, šalju SMS i video poruke. Ljudi malo starijeg kova još uvjek više pažnje posvećuju onom što je napisano crno na bijelo

Preda mnom je novi telefonski adresar, jedan vrlo lijep poklon, ali istovremeno i jedan iznenadni i veliki izazov! Jer, moram se odlučiti, da li moj stari već skoro raskupusani telefonski adresar skloniti, a iz njega prepisati mnoga imena i brojeve, što ujedno znači oproštaj od ove vrijednosti. Jedna takva knjižica ima svoju dušu. I počinjem prepisivati imena, po abecednom redu.

To je istovremeno jedno divno, ali i bolno putovanje kroz prošlost. Već kod slova A došlo je do dileme. Jedan prijatelj, koji je davno odselio. Uz ime, stoji i adresa i broj telefona. Ukoliko nekad budem tamo, da se obavezno javim. Ali nedavno sam bio tamo, i ne nađoh vremena.

Želje i realitet su dva različita pojma. A i prijateljstva najčešće razdvaja nedostatak vremena. Njegovo ime neću ni prenijeti u novi adresar.

Iznenada sam zastao pored imena jednog čovjeka koji je umro. Dođoše mi u misli riječi sa našeg zadnjeg razgovora. Ostalo je tako, on će slijedeći put nazvati mene. Tu nemam osjećaja krivice. Ali ipak? Što sam išao dalje i prepisivao sve češće se javljao taj bolni osjećaj da se taj prijatelj nikad više neće moći javiti. Kako samo jedan stari adresar može biti i bolna lektira

Onda sam otkrio ime jednog već dugo zagubljenog, ali dobrog prijetelja. Nazvao sam ga odmah, onako sponatano. On je bio totalno iznenađen. Odmah me je pitao da li mi treba neka pomoć i može li mi štogod pomoći. Ne, rekao sam mu, samo sam žalio da se čujemo, i da priupitam kako je, nakon toliko dugo vremena.

Odmah smo se dogovorili da se nađemo na kafi. Bili smo obojica sretni zbog tog razgovora. I odmah mi prođe misao: Telefonski adresar je samo knjižica od stotina brojeva, a čovjek mora samo okrenuti neki broj.

Telefonirati je tako jednostavno. Ali zašto nam usprkos svemu, to često pada tako teško?

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen