Donnerstag, 16. Januar 2014

Partizanski spomenik Mostar - Pismo iz Beograda

Pismo iz Beograda

Dragi svi...
Letos sam sa porodicom, u povratku sa letovanja svratio u Mostar i posetio spomenik. Kako je pordična kuća stajala blizu kao dete sam se često igrao, kasnije i šetao po spomeniku, pa sam zapanjen stanjem u kome se spomenik danas nalazi i odnosom mostarskog društva prema njemu. Uz svo razumevanje za promenu društvenih okolnosti, i teškom vremenu koje je Mostar doživeo i preživeo mislim da nema opravdanja. Sa druge strane kad pročitam šta ovde ljudi pišu čini mi se da nije sve izgubljeno i da nije bap tako crno...

Ništa drugo, samo da se nadam da će naša deca ispasti bolji ljudi nego što smo mi, mislim na ove "naše generacije", da izvinete baš smo stoka ispali.
Evo nekoliko slika koje sam slikao kad smo bili "gore", pa da vidite kako je izgledalo letos. Hvala puno hvala svima na lepim rečima i preporukama, uz jedan predlog:

Ukoliko se bude pravila neka društvena akcija za zaštitu ove lepote, molim
vas da me u toj akciji ne zaobiđete, aktivirao bih i zajednicu u kojoj sam aktivan, stvarno bi ljudska šteta bila da ovo nestane, a opasnost je velika.
Pozdrav iz Beograda

Uroš Ubuntu











 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen