Freitag, 20. Oktober 2023

Prsti gitariste

 


Kada je njemački fotorealista Sebastian Krüger prije dvanaest godina stvorio svoje djelo “Mojo ruke”, mislio je na “Ruke koje se mole” Albrechta Dürera (Die Betenden Hände).

Krügerove ruke su ustvari ruke živog starog majstora: prsti gitare Keitha Richardsa zarobljeni su na svoj način tokom pobožnosti. Riječ Mojo dolazi iz magije hoodoo rituala i došla je u Ameriku sa robovima, gdje se koristila u bluzu i rokenrolu za sve, od seksualne energije do inkantacije za erekciju. 

Na slici, magične moći takođe deluju u godinama koje je dostigao Rock and Roll, Keith Richards i Rolling Stonesi. To se vidi na zglobovima. Gitarista najveće rok grupe će 18. decembra napuniti 80 godina. On, Keith Richards, sada je za BBC potvrdio ono, što se već vidi na slici: pati od artritisa na prstima. On kaže: "Najzanimljivije je, da svaki put kada kažem, Ne mogu više ovo da radim, a onda mi moja gitara pokaže da postoji i drugi način da se to uradi.”

Prsti uvijek nađu rješenje, kaže Richards, i otvaraju nova vrata ka muzici. Kako starite, tako i pronalazite taj Mojo u svojim rukama.

Uz napomenu: Album "Hackney Diamonds", Rolling Stonesa, nalazi se u prodaji od danas, 20. oktobra.

(welt)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen