Adidas je u srijedu navečer u Londonu
predstavio službenu loptu za EM 2020. Raznolikost turnira je, prema
riječima proizvođača, biloa inspiracija za naziv lopte „Uniforia“.
"Uniforia", mješavina
engleskih riječi „united“, jedinstvo i euforija, a trebala bi
simbolizirati zajedništvo koje dolazi s konkurencijom, koja će se
osjetiti u cijeloj Europi sljedeće godine.
Kako bi proslavili 60. godina Evropskog
prvenstva, finalni turnir Evropskog prvenstva održaće se u dvanaest
različitih evropskih zemalja i to: u Londonu, Glasgowu, Dublinu,
Bilbau, Amsterdamu, Kopenhagenu, St. Petersburgu, Minhenu, Rimu,
Budimpešti, Bukureštu i Bakuu. Poseban format turnira inspirisao je
i dizajnere nove lopte.
Dizajn Uniforije nalazi se u
jedinstvenom spoju umjetnosti i fudbala, simbolizira ideju
premošćavanja i brisanja granica, kao i raznolikosti koja će
karakterisati ovaj turnir. Ti elementi su bili polazna točka za
proces dizajniranja lopte započetog 2018. godine.
"Prilikom dizajniranja službene
lopte za svaki turnir, uvijek se trudimo zadražati kulturne
elemente, trudimo se na stadionu osjeti duh ulice", rekla je
dizajnerica Anika Marie Kennaugh.
EURO 2020 počet će u Rimu 12. juna, a
mjesec dana kasnije završit će finalom na Wembley stadionu u
Londonu.
(kicker)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen