Dienstag, 1. Mai 2018

Prvomajska budnica 2018.






Stanovnike Mostara u utorak u 6.00 sati probudila je ''Prvosvibanjska budnica'' Hrvatske glazbe Mostar koja tradicionalno spomenutom promenadom (budnica, uranak) poželi sugrađanima dobro jutro te čestita Međunarodni praznik rada koji se obilježava 1. svibnja.
Budnica je krenula ispred Hrvatskog doma hercega Stjepana Kosače u Mostaru u 6.00 sati te su članovi HG Mostar nastavili u istom ritmu šetati ulicama ''Grada na Neretvi''.
''Mi sami ovo organiziramo. Evo što nemamo pokretača, nego nemamo ni podršku. Tako da što uradimo, uradimo sami i tako iz godine u godinu i opstajemo i sve dok smo tu mi ćemo to raditi iz entuzijazma. Što se tiče grada, ili neke institucije nemamo ni podršku, a ne organizaciju'', izjavio je za Bljesak.info Miroslav Šimunović, predsjednik i najstariji član Hrvatske glazbe Mostar.
Na pitanje novinara što ga drži da svake godine 1. svibnja ranom zorom ustane i svira, Šimunović ističe entuzijazam. ''To se rodi u čovjeku. Ja sam tamo negdje '67.-'68. godine ušao u ovo i još sam tu, a bliži sam 70. godini nego 66.. To volim, što bi rekli 'zatrovan sam' i to nastavljam dokle mogu'', priča Šimunović.
Međunarodni praznik rada neće biti nigdje službeno obilježen u Mostaru.
''Kao što sam već rekao, nitko se ne pojavljuje. Mi sami sve organiziramo, a što će oni, kako će onim mi se njima ne miješamo, ali volio bi da se oni nama malo umiješaju. Izgleda da se oni ni sebi ne miješaju, ali to je njihova stvar. .Mi ćemo raditi na ovo što smo navikli, što je tradicija, pa dokle može može'', zaključio je predsjednik HG Mostar Miroslav Šimunović.
Hrvatskoj glazbi Mostar ističu kako je to tradicija kojom na najljepši način prvi čestitaju Mostarcima praznik rada te da svake godine pripremaju nešto novo na repertoaru.
Promenada je od Kosače nastavila Ulicom kneza Mihajla Viševića Humskog , prema raskrižju kod Doma zdravlja, zatim ravno prema i preko Starog mosta, kroz Kujundžiluk, Ulicom  Braće Fejića, do raskrižja kod željezničke postaje, zatim preko Carinskog mosta do raskrižja kod hotela Ero. Potom Ulicom dr. Ante Starčevića do raskrižja s Ulicom kralja Tomislava (vrh Avenije), zatim Avenijom do križanja s Ulicom kardinala Stepinca i do Trga hrvatskih velikana – Rondo. Brojni građani su uzvratili pozdravima najstarijem puhačkom orkestru u BiH koji, s prekidima, postoji od 1890. godine.
(bljesak.info)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen