Freitag, 20. Januar 2017

Interesantne misli


Ne bih se začudiо da mi jednog dana zakucaju na vrata i kažu:
"Dobar dan, došli smo po bubreg."
"Kakav bubreg??"
"Onaj što ste donirali kada ste kliknuli na NEXT, NEXT, I Agree!"
 ****
"Jednom se živi."
Rečenica koju koristimo kada planiramo da uradimo neku glupost.
****
Bože pomiluj ove bezgrešne! Mi grešni imamo sa kim da se milujemo.
****
Malo je falilo da se zaljubim... Srećom, zasr'o sam na vreme...
****
Čuvajte se malih žena. To da valja, naraslo bi.
****
Kakvo je vreme došlo, niko više ne želi da se venčava osim pedera i lezbejki.
****
Udaje mi se prijateljica a nije trudna. Kažem joj nek stavi jastuk, da se ne blamira!
****
Čudne su žene... Prvo prete mami da će se udati, a posle prete mužu da će otići kod mame...
****
Ne mogu da se dogovorim sa ženom gde ćemo na more ove godine. Ja bih u Tursku, a ona bi sa mnom.
****
"Da li neko iz vaše porodice pati od psihičkih bolesti?"
"Ne doktore, svi poprilično uživaju u tome!"
 ****
Doktori kažu da vam svaki komad pržene slanine koji pojedete, oduzima 9 minuta života.
Računajući tako, trebalo je da umrem 1732. godine.
****
Kada čekam u redu, nerviraju me samo ljudi koji su ispred mene...
Ovi iza su super likovi!
****
Svi smo mi isti, samo su nam plate drugačije.
****
Ja uvek dva puta kažem pre nego što razmislim...
****
Posle razgovora sa nekim osobama, preostaje mi samo da pustim vodu!
****
Ono što me ne ubije - ja probam ponovo...
****
Želite redovan sex narednih 30 godina? Uzmite stambeni kredit...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen