Mittwoch, 23. Dezember 2015

Novo u izlozima: U prodaji knjiga „Mostar moj grad”

Mo edicija-o-bh-gradovima-mostar-moj-grad 800
Od početka ove sedmice, u knjižari Izdavačke kuće IC u Mostaru može se nabaviti knjiga pod naslovom „Mostar moj grad”, prva knjiga o Mostaru iz edicije o bh. gradovima.
Ediciju o bh. gradovima pokrenula je izdavačka kuća Rabic iz Sarajeva u saradnji sa izdavačkom kućom IC iz Mostara. Već je objavljeno pet knjiga o Sarajevu pod naslovom „Sarajevo moj grad”, nakon čega se krenulo u poduhvat sa knjigama o Mostaru, a planira se izdavanje knjiga o Banja Luci, Jajcu, Travniku i Tuzli
U prvoj knjizi „Mostar moj grad” možete pročitati, između ostalih, i tekstove Huseina Ćišića, dr. Hazima Šabanovića, Ibrahima Kajana, prof.dr. Šimuna Muse, Miloša Crnjanskog, Tibora Vrančića, Mugdima Karabega, Dragana Miladinovića, Sergeja Lukača, Bogdana Bogdanovića, Miše Marića, Roka Markovine, Drage Marića…
Projekat je obiman, intresantan i potreban, a o tek objavljenoj knjizi o Mostaru govorili su:Gradimir Gojer i Pero Zubac.
„Na tragu izrazito uspjelog nakladničkog serijala o gradu Sarajevu poletni i seriozni sarajevski izdavač Rabic pokrenuo je ediciju i o gradu Mostaru. To je iznimno potrebita edicija, a o njenoj prvoj knjizi da i ne govorim. Jer, Mostar, ta cvjetna bašta bosanskohercegovačka, ta sevdalika u graditeljskom smislu, taj stoljetni centar duhovnosti, u kojem je plemeniti Šejh Jujo davno zapisao: ‘…ne kaži nikad u Mostaru da si učen…’, zaslužuje ovakovu knjigu, kakva je prva u seriji ove biblioteke. Emotivna, mostarska do balčaka, preozbiljna, a dostatno duhovna za doba u kojem živimo. Mostarska knjiga za Mostarce, ali i građane svijeta”, zapisao je mr. sci. Gradimir Gojer.
„Da bi svega nekoliko dragih ljudi u svijetu moglo sačiniti ovakvu knjigu o Mostaru, te da je jedan od njih Muhamed Hamica Ramić”, zapisaće Pero Zubac dodajući: „Dragocenim stvaralačkim trajanjem, ljudskom dobrotom, enciklopedijskim znanjem, darom pisanja, on je, na našu radost, odabran, da sačini prvu knjigu iz serije ‘Mostar moj grad’. I ono što sam pročitao, sa velikom radoznalošću i radošću sećanja i sretanja sa poznatim i nepoznatim tekstovima naklonosti Mostaru, dragocen je, nesumnjivo, doprinos osvetljavanju ovog grada najlepše svetlosti”.
Promocija knjige „Mostar moj grad” planirana je početkom februara u Mostaru, i početkom marta u Sarajevu.
Smail Špago
(Novasloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen