Donnerstag, 14. November 2019

Tu je nekad bilo more




jezero HE Mostar, Vrapčići, ljeto 2019.

(sasvim slučajno, odmah iza prethodnog priloga)


Tu je nekad bilo more

Tu je nekad, kažu knjige – bilo more
čekalo me pa presušilo?
Rođeni sam moreplovac ko Magelan
il još bolje ko admiral Kuk

U ravnici usred njiva gubim elan
nasukan u žitu morski vuk
Mog mora nema, al
ja živim u nadi
da možda, ipak, negde srešćemo se još

Život mi je zato gorak kao tonik
tuga moja bez kraja i dna
Al na sreću tu je Mesec svetionik
vodi me kroz plave vode sna

O, gde baš mene da tako nešto snađe
Ovo je priča i za suze i za smeh
Poneki mornar možda ostane bez lađe
ali bez mora, to je izuzetan peh

(iz pjesme Panonski mornar, autor Đorđe Balašević)

fotografije: Jezero HE Mostar ljeto 2019 god. Kroz moj objektiv?

(Gugo/facebook 20191114)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen