Freitag, 6. Januar 2017

Poziv za članstvo u FK Velež Mostar


Poziv staroj mostarskoj raji, pazi sad STAROJ MOSTARSKOJ RAJI, mostarskim familijama, poziv Mostarcima/kama, svima vama koji pamtite, koji ste vidjeli i doživjeli, apel vama što znate da cijenite i vrijednosti i norme, vapaj vama, ma gdje bili ...
da se učlanite u FK Velež Mostar
Mostar bez Veleža i nije Mostar ... to vam je grad uspomena i sjećanja.
Meni ne treba Havana, meni treba Mostar, moj Mostar ... zato ne dajmo nas Klub, sačuvajmo ga.
Ljudi dođu i odu, ON ostaje ....
Raja moja fina .... DO NAS JE !!!


P.S.
Mnoge od vas ću tagirati ... možete sami tag skinuti a skinite i mene sa liste prijatelja. Ljutiti se neću jer očito smo se negdje "razišli", gdje ... nije ni važno.

(preneseno sa facebook/Denijal Behram)

komentari:

...FK VELEŽ MOSTAR ima u ovom momentu 620 članova .... i ljubavi na prodaju, puno ljubavi i sjećanja. Jesam ironičan jesam sarkastičan .zašto ? IMAM I RAZLOGA !!! Ovi ljudi rade nešto, ljudi iz Uprave šute i rade, probaju da vrate JEDNU VELIKU vrijednost Mostaru, vraćaju Veleža TAMO GDJE PRIPADA, znaci vraćaju ga i nama, nama ma MA GDJE BILI .... a mi, mi ih gledamo, lajkamo, dičimo se i FEJSBUKAMO .... .jesam ironičan i sarkastičan ... 11 eura ili 20 maraka godišnje članarina ... ma nek je i više ... MA JA, što bi moj Piga rekao. (Deni)

Dakle: 20KM godišnje, ili ca 11 eura.

Novac se uplaćuje direktno na konto Veleža, putem paypala, ili putem banke.
Sve informacije na intrnet stranici kluba:



(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen