Donnerstag, 12. Januar 2017

Seenager, ili stariji tinejdžer



Ovaj prilog sam pisao i prije godinu dana. Neka ki oproste oni koji se toga sjete. U ovim godinama memorija postaje puna do vrha.

Ja sam Seenager. (stariji tinejdžer)
Imam sve što sam želio da imam kao „teenager", samo 60 godina kasnije.
Ne moram ići u školu ili na posao.
Svaki mjesec primam džeparac. Imam svoj put.
Nemam "policijski sat", mogu doći kad hoću... Imam vozačku dozvolu i svoj automobil.
Moj ID mi omogućava da idem po  barovima i kupujem vino u trgovini.
Najviše mi se sviđaju radnje gdje se nabavlja vino.
Osobe sa kojma se družim se ne boje da će ostati trudne, oni se ničega ne plaše.
Nemam picajzle. Život je super!
Mnogo ćete se bolje osjećati kad sve ovo pročitate ako ste Seen-ager. Mozak starijih ljudi je malo sporiji, jer oni znaju puno.
Ljudima ne slabi pamćenje sa godinama, njima treba samo malo više vremena jer drže mnogo informacija u mozgu. Naučnici smatraju  da su iz sličnog razloga stariji malo „tvrdi" na ušima jer sve to pravi pritisak na njihovo unutrašnje uho.
Slično se ponašaju kompjuteri sa prepunim hard-diskovima.
Istraživači tvrde da taj usporavajući process nije isto što i gubitak pamćenja. Ljudski mozak radi sporije u starosti, kaže Dr. Michael Ramscar, ali samo zato što smo vremenom uskladištili previše informacija. Mozak starijih ljudi nije oslabio. Naprotiv, oni jednostavno znaju više.
Tako  stariji ljudi često idu u drugu sobu da nešto uzmu i kad su tamo, oni stoje  pitajući se zašto su došli? To nije problem memorije, to je prirodni način koji tjera starije ljude da više vježbaju.

Dakle, Imam više prijatelja kojima sam mislio poslati ovo, ali sada se ne mogu sjetiti njihovih imena. Zato, molim vas proslijedite ovo svojim prijateljima; Oni su možda i moji prijatelji


(preneseno sa: mostarskibehar)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen