Donnerstag, 2. Dezember 2021

Vrijeme pošteno

                      







Naslov videa: “Vrijeme pošteno”,

autor: Muhamed Hamica Ramić,

vrijeme objave na youtube: 18. juna 2010.


naziv pjesme: “Vrijeme pošteno”

pjeva: Vladimir Savčić Čobi,

sa albuma: "Vrijeme pošteno", objavljen 1999.



"Vrijeme pošteno

Tek kad sam u inbox i na Viber počeo dobijati ovaj video i prepoznavati svoj "rukopis", potražio sam u arhivi i vidio da sam stvarno ja autor ovog uratka i to još prije 11 godina, kao moj poklon generaciji maturanata Gimnazije '71, a za koju me veže veliki broj prijatelja...

Ovo postavljam jer sam i sam bio zaboravio na njega, a stvarno budi lijepe emocije..."

(Hamica Ramić)


link za video: https://youtu.be/uyzJaqh5eYk


Tekst pjesme


Vrijeme pošteno


Bilo neko toplo ljeto, koliko ih samo prođe

neko novo vrijeme dođe prijatelji dragi moji

šta da pričam kad sve znate, zajedno smo prošli isto

lijepe žene i Pro Arte, one pjesme još nas prate....

bilo neko vreme pošteno.....


Bilo neko dobro doba kada za nas svi su znali

pjevale se pjesme naše a mi smo samo putovali

iskreno se radovali, svakoj pjesmi sebe dali

i na kredit instrumente mi smo tada kupovali....

bilo neko vreme pošteno....


Ko će da mi vrati sve to, prijatelje, jedno leto

vrijeme srećom nošeno.....

I najbolji da me prate, neće biti ko Pro Arte

bilo neko vrijeme pošteno....

bilo neko vrijeme pošteno.....

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen