Postoje dobri razlozi za suzdržanost u
potoršnji tokom korona krize. Mnogi poslovi su postali nesigurni,
tako da možete biti sretni zbog svakog eura koji ne potrošite. S druge strane, potrošnja u ovo doba može biti i čin
solidarnosti: ako oni, koji to još mogu priuštiti, podržavaju
vlasnike radnji i davaoce usluga, koji su zabrinuti za svoju
egzistenciju. I što duže regularni privredni život pauzira, sve
kreativnije postaju ponude za one koji su sada bez kontakata, ili za
takozvanu beskontaktnu potrošnju.
Jedno od svjedočanstava kako se novac
može potrošiti na visokom nivou i u vrijeme korona krize,
Platforma "Online-Nomikai",
“Piće online”, japanski je pronalazak za ljude koji se ne žele
napiti sami, uprkos potrebi za distancom. Moguće je prijaviti se za
razne grupe za video diskusije. Skup pod nazivom "Piće u Osaki"
namijenjen je, naprimjer, domaćim mještanima između 22 i 35
godina. Na "Zabavi za piće sa životinjama" web kamera
treba snimiti i kućne ljubimce.
Međutim, čini se da je poziv
tokijskog gurmana Kengo Nagaoa, najbolji način približiti se
kulturi Japana poslije radnog vremena u toku korona krize: Razgovor o
japanskim vinima na večeri koju poslužuje služba za dostavu. Nagao
- San je tačno na vrijeme na svom mjestu, jedan urnebesni mladić
koji svoje raskošne društvene večeri obično organizuje u stvarnim
uslovima. Njegova devojka je takođe prisutna. Ona jedu pizzu. Iz
elegantnih čaša piju bijelo vino iz Yamanashija, berba 2015.
godine, a kasnije crno vino iz Saitama. Ne smeta im to što su samo
dvije vanjske veze povezane. Prevoditeljka je uživala u slatkom
bijelom vinu iz Hokaida. Njemačka apstinentica je posluživana sokom
od mandarina iz Ehime.
*Kanpai!
O vinu se sasvim malo govorilo.
*kanpai - živjeli!
(sdz)
(spagos)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen